Marka Harnaś została oficjalnym sponsorem Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej (ZOSP RP). W ramach partnerstwa przewidziane jest m.in. wsparcie działań statutowych ZOSP RP oraz jednostek OSP poprzez zakup dodatkowego wyposażenia a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku strażaków ochotników. Należąca do Carlsberg Polska marka Harnaś przekaże na ten cel łącznie 1 100 000 zł.
Celem partnerstwa ZOSP RP z marką Harnaś jest stworzenie Ochotniczym Strażom Pożarnym możliwości doposażenia w sprzęt ratowniczy, a także działanie na rzecz szerzenia pozytywnego wizerunku strażaka ochotnika. Marka Harnaś w ramach współpracy przekaże 1 100 000 złotych, które zostaną przeznaczone m.in. na cele statutowe ZOSP RP, doposażenie Ochotniczych Straży Pożarnych zgodnie z potrzebami rozpoznanymi przez Związek i OSP. Ponadto, dodatkowe środki na potrzeby OSP będą dostępne dla nich w ramach konkursu na stronie www.
– Decyzję o współpracy z ZOSP RP podjęliśmy z pełnym przekonaniem i chęcią okazania wdzięczności strażakom. Możliwość wsparcia Ochotniczych Straży Pożarnych jest dla marki Harnaś naturalnym krokiem. Bezinteresownie poświęcając swój czas i narażając własne bezpieczeństwo dla dobra innych, strażacy ochotnicy dają nam bezcenne poczucie, że w stanach zagrożenia możemy liczyć na szybką i skuteczną pomoc. Są bohaterami, którzy ratują nas z różnych opresji dzięki odwadze, sprawności i refleksowi. Są niezawodni, bez wahania ruszają do akcji. Marka Harnaś docenia i szanuje bohaterskich strażaków, a także podziela wartości stojące za taką postawą. Jesteśmy dumni, że możemy być partnerem strażaków ochotników – mówi menedżer marki Harnaś Agnieszka Podgórska.
Zobacz również
– Współpraca z partnerem, któremu bliska jest idea niesienia pomocy i który rozumie trudy oraz wyzwania związane z pracą strażaków ochotników, daje Związkowi OSP RP możliwość dodatkowego wsparcia jednostek OSP. Harnaś, jako postać, cechuje się fantazją i odwagą, ale też troską o innych. Można z nim zdziałać wiele dobra. Na to w tym partnerstwie liczymy – mówi Nina Mirgos-Kilanowska, rzecznik prasowy ZOSP RP.
Postać strażaka znajdzie się w centrum działań komunikacyjnych marki Harnaś. Już w lipcu br. w sklepach pojawią się produkty w nowych opakowaniach, a wybrane punkty sprzedaży posiadające w swojej ofercie piwo Harnaś będą mogły wziąć udział w loterii. Przystępując do niej, sklep wskazywać będzie jednostkę OSP, którą chciałby wesprzeć. W przypadku wygranej sklepu, wskazana jednostka otrzyma doposażenie zgodnie z jej najpilniejszymi potrzebami.
– Zależy nam na tym, by jako marka Harnaś zaoferować ochotniczym strażom pożarnym taką pomoc, jakiej rzeczywiście najbardziej strażacy potrzebują – dodaje Agnieszka Podgórska, menedżer marki Harnaś.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Marka Harnaś jest obecna na polskim rynku od ponad 15 lat i należy do pierwszej dziesiątki największych marek piwnych w Polsce zarówno pod względem wolumenu jak i wartości. Jej bohater – Harnaś, jest postacią odważną, honorową i gotową do niesienia pomocy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na nowym opakowaniu piwa Harnaś bohater marki ustąpił miejsca postaci strażaka w pełnym ekwipunku. Biały hełm sygnalizuje, że jest to strażak ochotnik. Kolorystyka i estetyka samych opakowań pozostają w dotychczasowej stylistyce marki.
Od pierwszego lipca br. zmieniony został także wygląd i zawartość strony www.piwoharnas.pl, na której znaleźć można ciekawostki dotyczące strażaków ochotników oraz więcej szczegółów dotyczących wsparcia przez Harnasia jednostek OSP.