„Harry, Meghan praca w Polsce czeka”, czyli jak marki zareagowały na #Megxit

„Harry, Meghan praca w Polsce czeka”, czyli jak marki zareagowały na #Megxit
Kilka dni temu media na całym świecie zelektryzowała wiadomość o rezygnacji księcia i księżnej Sussex z obowiązków królewskich. Jak można się było spodziewać, marki postanowiły zareagować na tę nowinę w odpowiedni dla siebie sposób.
O autorze
1 min czytania 2020-01-13

2020 rok ledwie się zaczął, a już media obiegła wiadomość, która spokojnie mogłaby się już ubiegać o miano newsa roku. Zgodnie z deklaracją księcia i księżnej Sussex, której nadano już nazwę #Megxit, młode małżeństwo postanowiło zrezygnować z obowiązków królewskich, aby stać się niezależnymi finansowo. Co więcej, nie planują osiadać się na stałe w Wielkiej Brytanii, tak jak pozostali członkowie rodziny królewskiej, a pomieszkiwać także w Kanadzie. 

Ta zaskakująca dla wszystkich (jak podaje wiele źródeł, nawet i dla samej Królowej) wiadomość nie obeszła się bez echa w światowych mediach. Popularne marki postanowiły szybko więc zareagować na tę nowinę, w odpowiedni dla siebie sposób.    

Sprawdźcie najlepsze RTM’y marek.

#1 IKEA

#3 Burger King

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#3 Amica

#4 Skyscanner 

#5 x-kom.pl

#6 The Blonde Salad

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kiedy cały świat obserwował z zapartym tchem zaślubiny księcia Harry’ego i Meghan Markle, marki zgrabnie nawiązywały do tego wielkiego, wartego 32 miliony funtów wydarzenia. Okazjonalne kreacje przygotowały m.in. IKEA, Green Caffè Nero, Żywiec, Semilac czy Brief – co znosi psychika grafika.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

6 maja br. na świat przyszło pierwsze dziecko księcia Harry’ego i księżnej Meghan. Jak można było się spodziewać, wydarzenie to nie zostało przeoczone przez marki na całym świecie – przedstawiamy więc najciekawsze kreacje marek w odpowiedzi na narodziny royal baby.