2020 rok ledwie się zaczął, a już media obiegła wiadomość, która spokojnie mogłaby się już ubiegać o miano newsa roku. Zgodnie z deklaracją księcia i księżnej Sussex, której nadano już nazwę #Megxit, młode małżeństwo postanowiło zrezygnować z obowiązków królewskich, aby stać się niezależnymi finansowo. Co więcej, nie planują osiadać się na stałe w Wielkiej Brytanii, tak jak pozostali członkowie rodziny królewskiej, a pomieszkiwać także w Kanadzie.
Ta zaskakująca dla wszystkich (jak podaje wiele źródeł, nawet i dla samej Królowej) wiadomość nie obeszła się bez echa w światowych mediach. Popularne marki postanowiły szybko więc zareagować na tę nowinę, w odpowiedni dla siebie sposób.
Zobacz również
Sprawdźcie najlepsze RTM’y marek.
#1 IKEA
#3 Burger King
#3 Amica
#4 Skyscanner
#5 x-kom.pl
#6 The Blonde Salad
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kiedy cały świat obserwował z zapartym tchem zaślubiny księcia Harry’ego i Meghan Markle, marki zgrabnie nawiązywały do tego wielkiego, wartego 32 miliony funtów wydarzenia. Okazjonalne kreacje przygotowały m.in. IKEA, Green Caffè Nero, Żywiec, Semilac czy Brief – co znosi psychika grafika.
PS2
6 maja br. na świat przyszło pierwsze dziecko księcia Harry’ego i księżnej Meghan. Jak można było się spodziewać, wydarzenie to nie zostało przeoczone przez marki na całym świecie – przedstawiamy więc najciekawsze kreacje marek w odpowiedzi na narodziny royal baby.