Trwa tegoroczna edycja konkursu Innovation, której partnerem jest agencja mediowa Havas Media Group. W tym roku w ramach przedsięwzięcia została uruchomiona nowa kategoria konkursowa: Innowacyjny Biznes, do której można zgłaszać nowatorskie projekty, których wartość wynika z eliminacji barier lub wykorzystywaniu synergii. W tej kategorii można zgłaszać produkty, usługi, modele biznesowe, a także rozwiązania m-commerce lub e-commerce, wprowadzone na rynek polski w ciągu ostatniego roku. Zarówno adaptacje, jak i nowe idee, które wykraczają poza znane i stosowane dotychczas rozwiązania. Te, które odpowiadają na potrzeby rynku, budują przewagę oraz mają potencjał rozwojowy. Prace można zgłaszać również w kategorii Innowacyjne Doświadczenie (projekty wzmacniające więź ludzi z markami) oraz Innowacyjne Media (nowatorskie sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu, o właściwym czasie).
– W konkursie Innovation będziemy doceniać wszystkie innowacje, i te małe, i te duże, po prostu te, które wywołają w nas wielki zachwyt – to manifest tegorocznej edycji. Jak zwykle chcemy inspirować, edukować i zachęcać nasza branżę do podejmowania ryzyka i wprowadzania nowych rozwiązań. W imieniu organizatorów zachęcamy do udziału i podzielenia się swoimi innowacyjnymi case’ami i pomysłami – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.
Zobacz również
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 10 marca 2017 r., a uroczyste wręczenie nagród oraz Forum Innovation 2017 odbędą się w dniach 24-25 kwietnia 2017 r.