Havas Media Group partnerem konkursu Innovation 2017

Havas Media Group jest partnerem konkursu Innovation 2017, do którego zgłoszenia ruszyły 16 stycznia br. Agencja mediowa wspiera SAR przy komunikacji konkursu oraz jest współorganizatorem debaty Forum Innovation.
O autorze
1 min czytania 2017-03-06

Trwa tegoroczna edycja konkursu Innovation, której partnerem jest agencja mediowa Havas Media Group. W tym roku w ramach przedsięwzięcia została uruchomiona nowa kategoria konkursowa: Innowacyjny Biznes, do której można zgłaszać nowatorskie projekty, których wartość wynika z eliminacji barier lub wykorzystywaniu synergii. W tej kategorii można zgłaszać produkty, usługi, modele biznesowe, a także rozwiązania m-commerce lub e-commerce, wprowadzone na rynek polski w ciągu ostatniego roku. Zarówno adaptacje, jak i nowe idee, które wykraczają poza znane i stosowane dotychczas rozwiązania. Te, które odpowiadają na potrzeby rynku, budują przewagę oraz mają potencjał rozwojowy. Prace można zgłaszać również w kategorii Innowacyjne Doświadczenie (projekty wzmacniające więź ludzi z markami) oraz Innowacyjne Media (nowatorskie sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu, o właściwym czasie).

W konkursie Innovation będziemy doceniać wszystkie innowacje, i te małe, i te duże, po prostu te, które wywołają w nas wielki zachwyt – to manifest tegorocznej edycji. Jak zwykle chcemy inspirować, edukować i zachęcać nasza branżę do podejmowania ryzyka i wprowadzania nowych rozwiązań. W imieniu organizatorów zachęcamy do udziału i podzielenia się swoimi innowacyjnymi case’ami i pomysłami – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 10 marca 2017 r., a uroczyste wręczenie nagród oraz Forum Innovation 2017 odbędą się w dniach 24-25 kwietnia 2017 r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj