Mieszkańcy oraz turyści, którzy w poniedziałkowy poranek zobaczyli ogromnego nadmuchanego smoka na jednym z najbardziej popularnych budynku w mieście, mogli się mocno zaskoczyć. Instalacja nie jest FOOH, choć początkowo może sprawiać takie wrażenie.
Zobacz również
Smok mierzy 270 stóp i waży 1500 funtów. Został umieszczony na wysokości 80. piętra Empire State Building. Zabezpieczono go za pomocą 153. punktów olinowania. Wieża została specjalnie wzmocniona po to, by udźwignęła ciężar instalacji. Montowano ją przez 12 godzin.
fot. HBO
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Empire State Building jest podświetlany po zmroku na zielono, ponieważ jest to kolor symbolizujący oddanie „zielonej stronie”, czyli serialowemu królowi Aegonowi II Targaryenowi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. HBO
Zdjęcie główne: HBO
PS „Ród smoka” na Wawelu. HBO z kampanią na Zamku Królewskim
Na Wawelu zwykle nie widzimy reklam ani innych elementów kampanii inicjowanych przez marki. Tym razem jednak Kraków postanowił zrobić wyjątek i udostępnił historyczne miejsce do promocji nowego serialu platformy HBO. Wśród atrakcji m.in. słynny Żelazny Tron i smocze jaja.
PS2 „Każdy kwiat kiedyś rozkwitnie”: kreatywna kampania OOH, która promuje serial „Bridgertonowie” od Netflixa
Warszawa rozkwitła w ramach kampanii promującej trzeci sezon serialu „Bridgertonowie”, dostępnego na platformie Netflix. W stolicy pojawiły się podświetlane nośniki wypełnione kwiatami. Za realizację odpowiada Warexpo.