Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

„Każdy kwiat kiedyś rozkwitnie”: kreatywna kampania OOH, która promuje serial „Bridgertonowie” od Netflixa

„Każdy kwiat kiedyś rozkwitnie”: kreatywna kampania OOH, która promuje serial „Bridgertonowie” od Netflixa
Warszawa rozkwitła w ramach kampanii promującej trzeci sezon serialu „Bridgertonowie", dostępnego na platformie Netflix. W stolicy pojawiły się podświetlane nośniki wypełnione kwiatami. Za realizację odpowiada Warexpo.
O autorze
1 min czytania 2024-06-06

W Warszawie pojawiły się trzy nośniki, w których umieszczono setki kwiatów. Zostały one starannie dobrane pod względem gatunku, kolorystyki i dbałości o detale wykonania. Kompozycje bezpośrednio nawiązują do bogatych, florystycznych akcentów w serialu „Bridgertonowie” oraz hasła trzeciego sezonu: „Każdy kwiat kiedyś rozkwitnie”.

fot. Ewelina Lach, Warexpo

Roślinna instalacja prezentowana jest na dwóch powierzchniach ekspozycyjnych słupów. Trzecią z nich, zamykającą całość, przeznaczono na plakat serialu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Ewelina Lach, Warexpo

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kwietne instalacje można podziwiać w trzech punktach Traktu Królewskiego w stolicy:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Krakowskie Przedmieście / Dom Polonii,
  • Krakowskie Przedmieście / Traugutta,
  • Krakowskie Przedmieście / vis a vis Hotelu Bristol.

Projekt zrealizowany został wspólnie z Wavemaker, Agencja Bosko, ad i media Group.

Zdjęcie główne: Ewelina Lach, Warexpo

PS Niestandardowa realizacja marki Valentino na nośnikach Warexpo

Reklama OOH może być świetnie zaprojektowana, budzić sensację, a do tego może być elegancka, ekskluzywna i elektryzująca. Spółka Warexpo po raz kolejny połączyła rozwiązania wystawiennicze z elementami reklamy ulicznej.

PS2 Z tęsknoty za latem – miejska zieleń zamiast reklam na ulicach Warszawy

Na warszawskich ulicach stanęły przezroczyste słupy reklamowe, w których pojawiły się trawy, bluszcze, paprocie i ozdobne mchy. Można je zobaczyć przy ul. Marszałkowskiej i pl. Trzech Krzyży.