Platforma HBO postanowiła złożyć hołd amerykańskim kobietom, które 26 sierpnia br. świętują 99. rocznicę uzyskania praw wyborczych – z tej okazji firma we współpracy z francuską artystką Jeanne Detallante stworzyła serię plakatów z bohaterkami popularnych seriali.
Na jednej grafice widzimy na przykład Maeve Millay z produkcji „Westworld”, obok której umieszczono hasło „Kobieta nie jest »równa«, dopóki nie może być sobą”, lub bohaterkę Molly Carter, która w serialu „Niepewna” zmaga się z nierównym traktowaniem na płaszczyźnie zawodowej.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Seria powyższych plakatów jest też częścią globalnej inicjatywy HBO #BecauseOfHer. Za realizację odpowiada agencja Wieden & Kennedy New York.
PS
Nike po raz kolejny inspiruje kobiety do pokonywania wyzwań i osiągania sukcesów. W nowym spocie marka pokazuje ważne momenty z życia znanych sportsmenek, jak Serena Williams, Simone Biles, czy Ibtihaj Muhammad.
PS2
W styczniu br. hinduskie kobiety stworzyły ludzki łańcuch o długości 620 km w walce o równouprawnienie.