W najnowszej kampanii Basia mierzy się z opiniami zarówno na swój temat, jak i na temat szamponu. Jako aktorka i kobieta jest narażona na ciągłą krytykę. Tak samo Head & Shoulders jest stereotypowo oceniany jako wyłącznie przeciwłupieżowy lub tylko dla mężczyzn.
Piękne włosy – efekt codziennego stosowania Head & Shoulders Supreme – dodają Basi pewności siebie, która pozwala nie przejmować się ciągłymi ocenami i komentarzami. Basia z typowym dla siebie poczuciem humoru pokazuje jak zachować zdrowe podejście do ocen w internecie.
Zobacz również
Oprócz pokazania jak z dystansem podchodzić do krytyki, kampania ma na celu poszerzenie świadomości na temat Head & Shoulders Supreme, który dzięki unikalnemu składowi zapewnia nie tylko intensywne nawilżenie i długotrwałą ochronę przed łupieżem, lecz jest także doskonałym kosmetykiem do codziennej pielęgnacji włosów dla kobiet.
Kampania wystartowała 15 października. Kreacje obejmują rozbudowaną kampanię telewizyjną, kampanię digitalową wraz z social mediami, które kontekstowo wykorzystują aktywność Basi m.in. w „Tańcu z gwiazdami”. W ramach kampanii przygotowane zostały też dedykowane formaty w punktach sprzedaży. Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi IS, za działania PR agencja Partners of Promotion, a za zakup mediów Mediacom.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell