Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Heetch zatrudnia psychologów jako kierowców taksówek, by pokazać młodym osobom, jak dbać o zdrowie psychiczne

Heetch zatrudnia psychologów jako kierowców taksówek, by pokazać młodym osobom, jak dbać o  zdrowie psychiczne
Firma przewozowa Heetch, Fundacja Falret oraz agencja BETC Paris przygotowali kampanię „First Conversation", której celem jest zwiększenie świadomości młodych osób na temat problemów ze zdrowiem psychicznym. Heetch zatrudnił psychologów, którzy rozmawiali z pasażerami podczas przejazdów.
O autorze
1 min czytania 2024-03-29

Na temat zdrowia psychicznego powstaje coraz więcej kampanii. Mimo to, kultura popularna w dalszym ciągu utrwala stereotypy i powstrzymuje młodych ludzi od dzielenia się problemami oraz szukania profesjonalnej pomocy. Francuska firma przewozowa Heetch we współpracy z Fundacją Falret zaangażowała do swojego projektu psychologów jako kierowców przejazdów. Celem akcji „First Conversation” jest podniesienie świadomości wśród młodych osób na temat problemów ze zdrowiem psychicznym.

fot. screen YouTube

Kierowcy, którzy na co dzień pracują dla firmy Heetch, zaobserwowali, że młodzież ma problemy oraz potrzebuje się zwierzyć innym. Pracownicy wskazywali, że wielokrotnie przysłuchiwali się trudnym historiom podczas odbierania pasażerów z imprez czy zawożenia ich do pracy.

– Słuchamy ich i dialog tworzy się dość łatwo, czujemy, że chcą rozmawiać bez poczucia osądzania. Być może wiedząc, że jesteśmy skupieni na drodze i nie możemy patrzeć na nich bezpośrednio pomaga im czuć się bardziej komfortowo, rozmawiając z nami o swoim życiu i problemach – mówi Karim, kierowca Heetch od 2019 r.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Kiedy zobaczyliśmy w mediach społecznościowych wszystkie opinie młodych ludzi, mówiące, że mają tendencję do zwierzania się naszym kierowcom, wspólnie z agencją BETC pomyśleliśmy, że powinniśmy skorzystać z tego dialogu, który naturalnie się toczy – wyjaśnił Renaud Berthe, dyrektor ds. marketingu w firmie Heetch.

fot. Heetch

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcja odbędzie się w dniach 28–31 marca 2024 r. Wówczas psychologowie i ambasadorzy zdrowia psychicznego z Fundacji Falret wsiądą do samochodów Heetch i będą towarzyszyć młodym ludziom, by podczas jazdy mogli nawiązać pierwszy kontakt z profesjonalistą.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za kampanię odpowiada agencja BETC Paris.

PS Eksperyment w Szwecji. 13-letnia Laika stworzona przez AI pokazuje wpływ social mediów na życie nastolatków

Długie godziny spędzone w sieci. Niskie poczucie własnej wartości i głębokie problemy psychiczne. Oto, jaki obraz wyłania się z eksperymentu przeprowadzonego z wykorzystaniem Laiki — pierwszej nastolatki stworzonej w całości przez AI.

PS2 Havas Prosumer publikuje raport nt. zdrowia psychicznego oczami Polaków

Zespół badaczy agencji Havas opracował wyniki kolejnego raportu z serii Havas Prosumer dotyczącego zdrowia psychicznego Polaków.