HeineCare: polisa ubezpieczeniowa, która chroni przed utratą piwa

HeineCare: polisa ubezpieczeniowa, która chroni przed utratą piwa
Powstała pierwsza na świecie polisa ubezpieczeniowa piwa. Wykupując HeineCare można ubezpieczyć się na wypadek rozlania piwa na przykład w chwilach ekscytacji podczas wielkich imprez sportowych.
O autorze
1 min czytania 2024-06-21

Pomysł jest efektem badań, według których w Wielkiej Brytanii podczas dużych wydarzeń sportowych rozlewa się co roku prawie 11 milionów litrów piwa. Każdy, kto chciałby uchronić się przed utratą chmielowego trunku, może wykupić polisę, którą symbolizuje figurka w kształcie kufla piwa. Jeśli dojdzie do rozlania napoju, można w kilka chwil zeskanować kod QR wydrukowany na podstawkach pod szklanki i plakatach, a następnie przenieść się na stronę główną polisy HeineCare. Po wpisaniu podstawowych danych zostanie wygenerowany indywidualny kupon, który następnie można wymienić w barze na bezpłatnego Heinekena lub Heinekena 0%.

Kampania HeineCare została stworzona przez agencję Publicis London, a jej reklamy można znaleźć na billboardach i w mediach społecznościowych. Na grafikach pojawiły się hasła nawiązujące do doskonale znanych powiedzeń (np. „Nie płacz nad rozlanym mlekiem” zmienione na „Nie płacz nad rozlanym piwem”).

Firma Heineken nawiązała również współpracę z marką Rainkiss produkującą ubrania przeciwdeszczowe. W ten sposób powstało Pint-cho, super lekkie ponczo odporne na piwo, które chroni fanów przed rozlanym piwem. Okrycie będzie można bezpłatnie odebrać w wybranych pubach oraz wygrać w konkursach organizowanych w social mediach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Ubezpieczenie piwa to dokładnie to, czego każdy kibic piłkarski nie wiedział, że potrzebuje, aż do teraz. Chcieliśmy, aby twórca rozmawiał bezpośrednio z fanami, którzy wiedzą z pierwszej ręki, jak łatwo jest rozlać piwo, ciesząc się meczem, i dał im znać, że nie muszą się już martwić. Osusz oczy i stół – HeineCare Ci pomoże – tłumaczy Noel Bunting, dyrektor kreatywny Publicis London.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: HeineCare/Heineken

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Pub Museums: Heineken otwiera wirtualne muzea irlandzkich pubów

Heineken realizuje akcję, której celem jest ratowanie irlandzkich pubów przed popadnięciem w zapomnienie. Pub Museums to inicjatywa, w której stworzono wirtualne odpowiedniki prawdziwych irlandzkich barów.