Heineken Silver to piwo leżakujące w niskiej temperaturze -1 stopnia Celsjusza przez przynajmniej 3 dni. Dzięki temu jest wyjątkowo orzeźwiający i delikatny, przy 4% zawartości alkoholu. Nowe piwo ma bardziej „przystępny” profil smakowy, co oznacza, że każdy może się nim cieszyć. Innowacja ta pozwoli marce dotrzeć do szerszej i bardziej zdywersyfikowanej grupy konsumentów.
Do warzenia Heinekena Silver wykorzystany został jęczmień ze zrównoważonych upraw, potwierdzając zaangażowanie marki w troskę o dobro planety. Jęczmień ten produkowany jest z poszanowaniem środowiska naturalnego oraz lokalnych społeczności i dobrostanu wszystkich gatunków hodowlanych, zgodnie z programem Global Sustainable Agriculture Initiative (SAI). Zrównoważony rozwój jest jednym z priorytetów biznesowych Heinekena, realizowanym zgodnie ze strategią „Warzymy Lepszy Świat”.
Zobacz również
W Heinekenie zawsze staramy się myśleć innowacyjnie i odpowiadać na zmieniające się gusta konsumentów – tłumaczy Marcin Filipiak, dyrektor marki Heineken w Grupie Żywiec. – Mamy ambicję, aby być marką pierwszego wyboru wśród generacji Z i Y. To dlatego, chcemy odzwierciedlać wartości i styl życia młodych dorosłych konsumentów. Heineken Silver to kolejna ekscytująca nowość, wychodząca naprzeciw ich oczekiwaniom. To lżejsze, mniej goryczkowe piwo, którego smakiem można się cieszyć podczas najróżniejszych okazji. Wszystko dzięki innowacyjnemu sposobowi leżakowania w temperaturze -1 stopnia Celsjusza – dodaje Filipiak.
Piwo pojawi się na rynku w nowych, wyróżniających się na półce opakowaniach, które nawiązują do orzeźwiającego smaku Heinekena Silver. Kultowa zielona etykieta zyskała chłodny, turkusowy odcień, odróżniając nowe piwo od klasycznej wersji.
W Polsce Heineken Silver będzie dostępny w butelce 500 ml, kartonie 15×500 ml, puszce 500 ml, shrinku 4×500 ml oraz w zupełnie nowej puszce – slim 330 ml i w kartonowym wielopaku 6×330 ml. Będzie to pierwsza puszka 330 ml o tak szerokiej dystrybucji.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Heineken Silver będzie obecny także w dedykowanych strefach na festiwalach i w przestrzeni miejskiej, w kanale HoReCa oraz w punktach sprzedaży w formacie pop-up barów i ekspozytorów. Wprowadzeniu nowości od Heinekena będzie towarzyszyła szeroko zakrojona kampania w telewizji, digitalu i mediach społecznościowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing