Heineken szykuje się na niezwykle przyjemne i orzeźwiające lato. Marka, która w ubiegłym roku wprowadziła na rynek Heineken Silver – największą piwną innowację od lat, stworzoną z myślą o młodych dorosłych, startuje z kolejną aktywacją skierowaną głównie do Gen Z. Heineken zaczyna sezon od loterii konsumenckiej – Lato przyjemności z Heineken, w ramach której codziennie do zdobycia jest kasa na przyjemności, a co tydzień – wyjazdy od wakacje.pl. Sprzedaż promocyjna trwa od 1 kwietnia do 31 sierpnia 2023 roku.
Heineken Silver bierze udział w piwnej loterii razem z piwami Heineken i Heineken 0,0% sprzedawanymi w butelkach. W ramach loterii Heineken na konsumentów codziennie czekają e-kody o wartości 50 zł do serwisu Muve.pl oraz do wykorzystania w serwisie Pyszne.pl. Raz w tygodniu można zgarnąć nagrodę główną, czyli voucher na realizację wakacji marzeń o wartości 10 000 zł do zrealizowania przez serwis wakacje.pl.
Zobacz również
Aby wziąć udział w loterii, należy kupić piwa Heineken w czasie trwania sprzedaży promocyjnej. Następnie kody spod kapsli należy zarejestrować na stronie www.heineken.com. W ciągu doby uczestnik może zarejestrować maksymalnie pięć kodów.
– W Heinekenie skupiamy się przede wszystkim na Gen Z – mówi Tomasz Hadam, senior brand manager marki Heineken. – Z myślą o nich szykujemy się na lato pełne przyjemnego orzeźwienia. Zaczynamy od loterii, w której do wygrania są nagrody, które z pewnością przypadną do gustu młodym dorosłym. Loteria wsparta jest komunikacją na opakowaniach, materiałami POS w punktach sprzedaży oraz kampanią ATL, w tym dedykowanym spotem TV, podkreślającym orzeźwiający charakter marki Heineken – dodaje Hadam.
Za pomysł i komunikację loterii odpowiada agencja Plej, a za organizację – G3 Group. Kampanie dla marki Heineken planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing