Heineken w nowej designerskiej odsłonie

Pierwsza w historii Heinekena dedykowana Jerzemu Dudkowi puszka z limitowanej edycji to nie wszystko, co marka przygotowała w tym roku dla swoich wielbicieli w punktach sprzedaży. Heineken po raz kolejny wyprzedza rynkowe trendy, wprowadzając do sprzedaży kultowe piwo w nowej designerskiej odsłonie.
O autorze
1 min czytania 2018-08-21

Podczas projektowania nowej puszki postawiono na design i nowoczesność, przełamując dotychczas utarte schematy myślenia o opakowaniach piwnych, na których zazwyczaj odzwierciedla się etykiety z wersji butelkowych. Projektanci opakowania sięgnęli po ikoniczne symbole marki: kultową czerwoną gwiazdę, charakterystyczną dla marki zieleń i typografię, tak aby wyeksponować wysoką jakość produktu i wyróżnić się na sklepowej półce. Dzięki temu powstała zupełnie nowa jakość. Intensywna zieleń zestawiona z matową powierzchnią opakowania sprawiają, że puszka idealnie wpisuje się w standard produktu premium. Kolor zielony w połączeniu z dużą gwiazdą odzwierciedlają to, co najlepsze w piwie – świeżość i orzeźwienie.

– Design opakowań od lat jest elementem wyróżniającym Heinekena na tle konkurencji. Naszymi działaniami wyznaczamy trendy, oczywiście nie tylko w sferze opakowań, ale także wszystkich działań kierowanych do naszych konsumentów – mówi Marcin Drożyński, Kierownik marki Heineken w Grupie Żywiec. – Dzięki temu Heineken jest rozpoznawalny na całym świecie, a konsumenci sięgający po nasze piwo mają zawsze gwarancje najwyższej jakości – dodaje.

Nowa puszka właśnie trafiła na półki sklepowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj