Finał rozgrywek Super Bowl w 2024 roku odbędzie się 11 lutego i właśnie z tej okazji wiele marek szykuje dla fanów sportu niespodzianki. Poza tradycyjnym wyścigiem po miano najciekawszej reklamy telewizyjnej wyświetlanej w przerwie pomiędzy kolejnymi kwartami, w Las Vegas nie zabraknie też wydarzeń offline.
Jedno z nich szykuje Pepsi, od końcówki stycznia będące oficjalnym partnerem Sphere. Szykują się dni pełne wrażeń i (odkrywanych) tajemnic.
Zobacz również
Pepsi zachęca do zdradzania sekretów
Wyjątkowa akcja promocyjna zorganizowana specjalnie na 58. finał rozgrywek Super Bowl rozpoczyna się 8 lutego br. i potrwa aż do soboty (10 lutego). Przez trzy dni, mieszkańcy Las Vegas i odwiedzający miasto turyści będą mogli wygrać nagrody w niejednym konkursie, a także odwiedzić specjalnie stworzone stoiska Pepsi zlokalizowane przy słynnym Bulwarze Las Vegas.
Wraz ze wschodem słońca w sobotę, kultowa już Sphere zamieni się w Pepsi Sip City Secrets. Miejsce, w którym — jak mówią pomysłodawcy — odwiedzający będą mogli podzielić się najmroczniejszymi i najgłębiej skrywanymi sekretami z weekendu Super Bowl z Makea „Puka” Nacua, a w zamian otrzymać o zawodnika ligi NFL nagrody.
– Super Bowl zawsze obfituje w atrakcje dla fanów […] zwłaszcza w mieście znanym z przesady – zapowiada skrzydłowy Los Angeles Rams.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Sphere otwiera podwoje: dziś Pepsi, wcześniej Coca Cola
Olbrzymia hala koncertowa, w której dotychczas odbył się już koncert supergrupy U2 i show wyreżyserowane przez Darrena Aronofsky’ego, skupiła na sobie uwagę internautów z całego świata już we wrześniu 2023 roku, tuż po otwarciu. Początkowo podejrzewano, że budynek o wyjątkowym kształcie to jedynie efekt umiejętnego fotomontażu, jednak szybko okazało się, że Sphere stało się kultowym miejscem tłumnie odwiedzanym przez miłośników sportu i muzyki.
Zamontowanie największego ekranu LEDowego na świecie (111 m wysokości i 157 m szerokości) pozwala na organizację przyprawiających o zawrót głowy eventów o rozmaitej tematyce. I tak jeszcze w listopadzie 2023 roku przestrzeń wykorzystała Coca Cola, która w kampanii Destination Y3000 postanowiła zaprezentować światu swoją nową recepturę napoju inspirowaną sztuczną inteligencją.
Zdjęcie główne: YouTube
PS Sphere, czyli gigantyczna kula, która wywołała szum w Internecie
Kilka dni temu w sieci pojawiło się nagranie przedstawiające ogromny kulisty budynek w centrum Las Vegas. Niektórym mogło wydawać się, że to fotomontaż. Nic bardziej mylnego, to nowe miejsce rozrywki w stolicy hazardu. Oficjalne otwarcie, czyli koncert zespołu U2 odbędzie się we wrześniu.
PS2 Pepsi wystartowała z cyklem brandowych podcastów #MAX10minut
Pepsi weszła na rynek polski z własnym cyklem podcastów #MAX10minut, zapewniającym żywiołowe dyskusje w formie 10-minutowych odcinków. Na platformach YouTube i Spotify prezentowane są intensywne rozmowy prowadzone przez znanego YouTubera, Dominika Bosa.