Realizacja utworu i klipu powstała w ramach idei Never Stop. Never Settle, którą promuje marka Hennessy, od lat współpracująca z branżą muzyczną. Kampania manifestuje takie wartości jak odwaga, niezależność, autentyczność czy konsekwencja. Hasło ma na celu motywację do pokonywania własnych zahamowań oraz namawia do nieustającego rozwoju. Dzięki jej najnowszej odsłonie poznajemy świat MIUOSHA, który został ambasadorem idei marki w marcu 2019. To pierwszy klip artysty, który wypuścił po dość długiej przerwie.
Tytuowy Lhotse jest metaforą celu, do którego dąży każda osoba kierująca się w życiu jakąkolwiek zajawką. Klip opowiada o chłopaku, który nie czekając na akceptację otoczenia skupia się na realizacji własnych ambicji. Teledysk przenosi widza z panoramy osiedla w zaskakujące miejsce, w którym główny bohater, grany przez Kacpra Matuszewskiego, w pełni oddaje się swojej pasji. To uniwersalna historia o bezkompromisowym spełnianiu się, z czym utożsamić może się każdy kto podąża własną ścieżką. “Lhotse” serwuje nam surowe, analogowe kadry, które idealnie oddają klimat miejskich osiedli i nieugiętą determinację bohatera.
Zobacz również
Za reżyserię klipu odpowiada Filip Bartczak, a zdjęcia wykonał Mateusz Dziekoński. Za koncepcję kampanii i produkcję teledysku odpowiedzialna jest agencja high&. Komunikacją PR zajmuje się agencja teal.