Po starannie przeprowadzonych renowacjach, budynek powrócił do dawnego splendoru. Parter Hotelu Europejskiego, którego przestrzeń urozmaicona jest kolumnami, alkowami i gzymsami, znajduje się na liście zabytków. Paryska agencja architektoniczna RDAI dołożyła wszelkich starań, aby zachować te elementy konstrukcji w nowym butiku.
Po wejściu do butiku, odwiedzający natychmiast ujrzą centralną nawę, gdzie powita ich widok z ex-libris Hèrmes przedstawiający konia, powóz i woźnicę, wykonany z matowego metalu i inkrustowany w marmurowej posadzce w szachownicę. Elementy ekspozycji wyrobów oraz wieszaki wykonane z drewna wiśniowego łagodzą zdecydowane linie przestrzeni o powierzchni 216 m2. Duże dywany w delikatnych odcieniach rozświetlają tętniące życiem wnętrza, a naprężone tkaniny z kolorowego siatkowego materiału delikatnie filtrują światło. W tym eleganckim otoczeniu prezentowane są wyroby z jedwabiu dla kobiet, perfumy oraz akcesoria mody.
Zobacz również
Następnie ujrzymy kolekcje jeździeckie i wyroby skórzane umieszczone pomiędzy dwiema prostymi drewnianymi ściankami. Kolekcja męska oraz wyroby jedwabne znajdują się z jednej strony transeptu, a zegarki i biżuteria po przeciwległej. Dalej znajduje się przestrzeń poświęcona uniwersum kobiet, która zapewnia bardziej intymną atmosferę. Sufit i ściany tworzą organiczne kontinuum, które zostało wyrzeźbione w kształcie łuków otwierających przestrzeń i umożliwiających wpuszczanie światła, które wprowadza subtelną grę cieni. Jest to ponadczasowy buduar, gdzie osoby odwiedzające butik będą mogły podziwiać konfekcję damską oraz kolekcje obuwia. Całość tworzy radosny dialog pomiędzy tradycją a współczesnością, świetnie wpisując się w nową architekturę i dając wyraz kreatywności francuskiemu rzemiosłu poprzez różnorodne kolekcje i wyjątkowe materiały.
Od swojego powstania, Hermès utrzymywał trwałe więzi z Polską, krajem, w którym tradycja jeździectwa jest mocno zakorzeniona. Wraz z otwarciem butiku w Warszawie, dom Hermès z nową energią umacnia relację i swoje przywiązanie do Europy. Otwarcie nowego butiku, w czterdziestym siódmym kraju, wyraża pragnienie zadziwienia i wyróżnienia lojalnych polskich klientów oraz oczarowanie nowych, którzy dopiero będą mieli okazję odkryć Hermès, dzięki pięknym materiałom i przedmiotom wysokiej jakości.
zdjęcie: depositphotos.com
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing