Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Hill+Knowlton Strategies rozbudowuje kompetencje w obszarze komunikacji digital

Do zespołu Hill+Knowlton Strategies dołączyła Marta Zienkiewicz, która objęła stanowisko Social Media & Influencer Marketing Managera, będzie odpowiadać za wdrożenie strategii współpracy z influencerami oraz za działania komunikacyjne w mediach społecznościowych.
O autorze
0 min czytania 2016-05-09

Przed podjęciem pracy w H+K Strategies, Marta przez blisko dwa lata pracowała dla wiodącej włoskiej platformy influencer marketingu Buzzoole. Jej doświadczenie obejmuje m.in. znajomość specyfiki social mediów, planowanie i realizację skutecznych kampanii engagement-owych, jak również budowania długotrwałych relacji z międzynarodowymi influencerami.

Marta Zienkiewicz jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Katedry Studiów Interkulturowych Europy Środkowo-Wschodniej) oraz Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (Wydział Sztuki Mediów).