Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział Brand oraz dział komunikacji korporacyjnej

Do zespołu agencji Hill+Knowlton Strategies na stanowiska Associate dołączyły dwie nowe osoby: Marta Kindeusz oraz Tomasz Dominiak.
O autorze
1 min czytania 2015-12-04

Marta Kindeusz z branżą PR jest związana od 8 lat. Pracowała dla marek z portfolio firm będących w czołówce rynkowej sektora FMCG: Coca-Cola Poland Services (Coca-Cola i Sprite), Wyborowa Pernod Ricard (m.in. wódki Wyborowa i Luksusowa, Malibu, Jacob’s Creek, Havana Club)  SabMiller Kompania Piwowarska (Tyskie, Grolsch),  Procter&Gamble (Vizir i Ariel). Ma także doświadczenie w zarządzaniu sytuacją kryzysową oraz komunikacji korporacyjnej dla firm z sektora IT. W trakcie swojej kariery zdobyła, zarówno samodzielnie, jak i zespołowo, liczne wyróżnienia – została laureatką konkursu Cannes Lions Young Creatives, jak również zdobyła statuetki i wyróżnienia w konkursie Złote Spinacze za kampanie produktowe dla marek Coca-Cola oraz Tyskie.

Stanowisko Associate w dziale komunikacji korporacyjnej Hill+Knowlton Strategies objął też Tomasz Dominiak. Zanim dołączył do H+K Strategies przez 1,5 roku pracował w agencji On Board Public Relations, gdzie obsługiwał m.in. Polską Grupę Zbrojeniową. Oprócz zbrojeniówki, specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej dla klientów z sektora energetycznego oraz motoryzacyjnego. Przed rozpoczęciem pracy w branży PR Tomasz Dominiak przez 10 lat pracował w mediach, m.in. jako dziennikarz w największych gazetach ogólnopolskich (Gazeta Wyborcza, Dziennik, Polska The Times) oraz redaktor tygodnika „Motor”. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj