Właściciele portalu muzycznego CGM.pl – Piotr Tarasewicz i Wojciech Ekonomiuk – wybrali nowego redaktora naczelnego. Został nim niezależny dziennikarz muzyczny Hieronim „Hirek” Wrona. Według ich zapowiedzi nowa odsłona CGM.pl będzie cechować się jeszcze większą liczbą newsów, recenzji oraz autorskich treści.
Wrona pokieruje redakcją CGM.pl od 1 styczna 2018 roku. Do już portalu dołączyły już nowe osoby, m.in. Gabi Drzewiecka, która prowadzi swój autorski program „Off The Record”. W redakcji pozostał również Artur Rawicz, który nadal będzie tworzył swoje formaty wideo, takie jak „1 Na 1”, „Najgorsze pytania” oraz „Przesłuchanie”. Sekretarzem redakcji został Maciej Kancerek.
Zobacz również
Hirek był dla nas najrozsądniejszym wyborem. Wierzymy, że nasza wieloletnia przyjaźń i wspólne doświadczenia zaowocują nowym i lepszym CGM.pl, który stanie się liderem na polskim rynku portali popkulturowych – mówi Wojciech Ekonomiuk. Najważniejsze jest to, że dzięki nowym autorom, takim jak Andrzej Cała, Dawid Bartkowski, Gabi Drzewiecka oraz Artur Szklarczyk, przekażemy naszym czytelnikom jeszcze więcej wiedzy i rozrywki – wtóruje mu Piotr Tarasewicz.
Głęboko wierzę w to, że w nowej odsłonie czytelnicy znajdą dla siebie wiele interesujących treści o muzyce i współczesnej popkulturze – mówi Hirek Wrona. Pragnę, by portal kultywował najlepsze tradycje polskiego dziennikarstwa muzycznego. Stawiam na rzetelność, uczciwość, bezstronność, apolityczność oraz szacunek dla polskiego słowa. Chcę by CGM.pl był nadal niezależny w swoich poglądach i wolny od jakichkolwiek wpływów zewnętrznych. Portal ma skupiać osoby, dla których muzyka to pasja – dodaje.
Hieronim „Hirek” Wrona jest niezależnym dziennikarzem muzycznym. Na co dzień współpracuje z Polskim Radiem, jest DJ-em reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz wykładowcą akademickim. Jest jednym z pionierów polskiego internetu – był współzałożycielem pierwszego polskiego internetowego sklepu sprzedającego muzykę „Hirek Wrona CD House”, a także redaktorem naczelnym pierwszej polskiej telewizji internetowej „EMPIK TV”. Jest twórcą legendarnych koncertów „Hip-Hop Opole” w latach 2001-2004.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Codzienna Gazeta Muzyczna, w skrócie CGM.pl, jest niezależnym internetowym muzycznym serwisem informacyjnym istniejącym od 2000 roku. Na jego łamach można znaleźć najświeższe wiadomości, recenzje, zapowiedzi i relacje z koncertów, konkursy oraz galerie zdjęć i wideo.
Słuchaj podcastu NowyMarketing