Tryumf, producent trofeów, w swojej najnowszej kampanii przekonuje, jak ważne dla dalszego rozwoju i osiągania największych sukcesów są pierwsze zwycięstwa.
Nikt bowiem nie zdobywa najważniejszych trofeów na początku swojej kariery. Prowadzi do nich szalenie długa i ciężka droga, którą rozpoczyna właśnie pierwsze zwycięstwo.
Zobacz również
Tryumf, jako ceniony producent wysokiej jakości trofeów, doskonale rozumie, że pierwsze wygrane, wyróżnienia, puchary i medale budują przyszłych zwycięzców i stanowią jeden z ważniejszych fundamentów ich dalszych zmagań.
W ramach kampanii Tryumf wraz z agencją reklamową Dziadek do orzechów przygotowali serię wywiadów, w których znani sportowcy, artyści i biznesmeni odpowiadają o swoich pierwszych sukcesach, prezentując zdobyte wtedy trofea.
O swoich pierwszych zwycięstwach opowiedzieli w kampanii:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Albert Szczygielski – czterokrotny Mistrz Polski w kulturystyce, medalista Mistrzostw Świata i Europy
Ula Zając-Pałdyna – twórca bloga HR na obcasach
Mirosław Bieniecki – biegacz, organizator imprez biegowych
Artur Stolikowski – reprezentant kadry Polski w Amp Futbol
Paweł Kołodziejczyk – wędkarz, twórca przewodnika wędkarskiego Garbus-Fishing
Magdalena Tul – piosenkarka, reprezentantka Polski na Konkursie Piosenki Eurowizji
Maciej Jodko – dwukrotny olimpijczyk w snowboardcrossie, wielokrotny Mistrz Polski w downhillu
Sebastian Kotwica – zawodnik MMA z zawodowym rekordem 11 zwycięstw i 2 porażek
Paulina Krzek „Jasirah” – zwyciężczyni konkursu tańca orientalnego „Bellydancer of the Universe” w Kalifornii
Ross Knap – zdobywca nagród UPC Think Big oraz Audi Digital Innovation
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wszystkie wywiady przygotowane w ramach kampanii dostępne są na stronie Tryumf.
Za koncepcję i produkcję kampanii odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Produkcją materiałów wizualnych zajął się dom produkcyjny OnlyOnly. Zakup i obsługa mediów realizowana jest przez dom mediowy Novem.