To wyjątkowe wielkoformatowe dzieło, którego oficjalnym Mecenasem została należąca do Grupy Eurocash marka Duży Ben, jest odtworzeniem historycznego malowidła przedstawiającego panoramę średniowiecznego Poznania na podstawie sztychów niemieckich kartografów Brauna i Hogenberga, zawartych w „Civitates Orbis Terrarum”, dziele wydanym w sześciu tomach w latach 1572 – 1618.
Dzięki wspólnej inicjatywie marki Duży Ben i firmie Braughman Group Media odnowiona została ściana Kamiennicy, na której od wielu lat na odpadającym tynku widać było ślady zniszczonego przez czas muralu.
Zobacz również
Dla twórców kluczowe było miejsce powstania malowidła, tak, aby mogli się nim cieszyć wszyscy mieszkańcy miasta, dlatego też ten unikatowy projekt zdobi ścianę kamiennicy przy ul. Szewskiej 14.
Wspólny projekt marki Duży Ben oraz Braughman Group Media ma spektakularną powierzchnię blisko 700 m2, a grupa lokalnych artystów wykonała mural w 100% ręcznie.
Nowe miejsce na mapie Poznania
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Wyjątkowy mural z pewnością stanie się bardzo ważnym punktem na mapie Poznania, które stanie się jego wizytówką nie tylko lokalnie, ale będzie też rozpoznawalne poza granicami naszego kraju, dzięki temu że tematyka murali jest obecnie jedną z najczęściej komentowanych i promowanych metod komunikacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Jestem bardzo zadowolony, że marka Duży Ben została Mecenasem tak znakomitego muralu w ścisłym centrum Poznania. Kiedy tylko dowiedzieliśmy się o inicjatywie i dostaliśmy propozycję, aby być częścią tego wyjątkowego w skali Polski projektu, nie zastanawialiśmy się długo. Decyzja była dla nas naturalna, szczególnie, że malowidło prezentujące wygląd średniowiecznego Poznania powstaje w mieście, z którego się wywodzimy, w którym otworzyliśmy nasz pierwszy market, gdzie mamy bardzo wysoką świadomość marki i tysiące naszych klientów. Jestem przekonany, że ten projekt wpisze się pozytywnie w wizerunek metropolii i zostanie bardzo pozytywnie odebrany przez mieszkańców Poznania. Dzięki takim inicjatywom Poznań staje się jeszcze piękniejszy, a my jako marka Duży Ben dokładamy do tego swoją cegiełkę – mówi Daniel Nowaczyk, manager marketingu marki Duży Ben.