H&M wprowadza nową usługę, w ramach której klienci będą mogli zapłacić za zakupioną rzecz dopiero po dwóch tygodniach. Dzięki temu będzie można spokojnie przymierzyć ubranie w domu, a w przypadku zmiany decyzji co do zakupu – za darmo je zwrócić, bez konieczności oczekiwania na zwrot wydanych pieniędzy.
Nowa usługa będzie działać w sklepie internetowych oraz wybranych fizycznych punktach sprzedaży marki. By z niej skorzystać, klienci podczas zakupów będą musieli zeskanować specjalny kod QR, natomiast rachunek za produkty przyjdzie nieco później.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Opcja ta jest już dostępna na rynku szwedzkim, niebawem zostanie też wprowadzona w innych europejskich krajach, takich jak np. Belgia czy Holandia.
zdjęcie: depositphotos.com
PS
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W styczniu br. Zalando prowadziło testy rozwiązania tzw. „In home delivery”, które umożliwiłoby dostawcy dostarczenie naszej przesyłki bezpośrednio do mieszkania, nawet gdy nas tam nie będzie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W przymierzalniach Top Secret w centrum handlowym Posnania, firma Signify zainstalowała innowacyjne oświetlenie Philips PerfectScene. Dzięki zamontowaniu tam specjalnego panelu sterującego, światło można dostosować w zależności od potrzeb i przeznaczenia wybieranego stroju.
PS3
W centrum handlowym Blue City w Warszawie można skorzystać z interaktywnych przymierzalni bazujących na inteligentnych lustrach, które rozpoznają wniesione ubrania do przymierzalni, podpowiadają dodatki oraz umożliwiają dokonania szybkiej płatności, bez czekania w kolejce.