H&M wprowadza nową usługę, w ramach której klienci będą mogli zapłacić za zakupioną rzecz dopiero po dwóch tygodniach. Dzięki temu będzie można spokojnie przymierzyć ubranie w domu, a w przypadku zmiany decyzji co do zakupu – za darmo je zwrócić, bez konieczności oczekiwania na zwrot wydanych pieniędzy.
Nowa usługa będzie działać w sklepie internetowych oraz wybranych fizycznych punktach sprzedaży marki. By z niej skorzystać, klienci podczas zakupów będą musieli zeskanować specjalny kod QR, natomiast rachunek za produkty przyjdzie nieco później.
Zobacz również
Opcja ta jest już dostępna na rynku szwedzkim, niebawem zostanie też wprowadzona w innych europejskich krajach, takich jak np. Belgia czy Holandia.
zdjęcie: depositphotos.com
W styczniu br. Zalando prowadziło testy rozwiązania tzw. „In home delivery”, które umożliwiłoby dostawcy dostarczenie naszej przesyłki bezpośrednio do mieszkania, nawet gdy nas tam nie będzie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W przymierzalniach Top Secret w centrum handlowym Posnania, firma Signify zainstalowała innowacyjne oświetlenie Philips PerfectScene. Dzięki zamontowaniu tam specjalnego panelu sterującego, światło można dostosować w zależności od potrzeb i przeznaczenia wybieranego stroju.
PS3
W centrum handlowym Blue City w Warszawie można skorzystać z interaktywnych przymierzalni bazujących na inteligentnych lustrach, które rozpoznają wniesione ubrania do przymierzalni, podpowiadają dodatki oraz umożliwiają dokonania szybkiej płatności, bez czekania w kolejce.