Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

H&M wprowadza nową usługę – kup teraz, zapłać później

H&M wprowadza nową usługę – kup teraz, zapłać później
Nowa usługa sieci H&M będzie dostępna w sklepie internetowym marki oraz w fizycznych punktach sprzedaży. Jako pierwsi skorzystają z niej klienci z Holandii i Belgii.
O autorze
1 min czytania 2019-07-30

H&M wprowadza nową usługę, w ramach której klienci będą mogli zapłacić za zakupioną rzecz dopiero po dwóch tygodniach. Dzięki temu będzie można spokojnie przymierzyć ubranie w domu, a w przypadku zmiany decyzji co do zakupu – za darmo je zwrócić, bez konieczności oczekiwania na zwrot wydanych pieniędzy.

Nowa usługa będzie działać w sklepie internetowych oraz wybranych fizycznych punktach sprzedaży marki. By z niej skorzystać, klienci podczas zakupów będą musieli zeskanować specjalny kod QR, natomiast rachunek za produkty przyjdzie nieco później.

Opcja ta jest już dostępna na rynku szwedzkim, niebawem zostanie też wprowadzona w innych europejskich krajach, takich jak np. Belgia czy Holandia.

zdjęcie: depositphotos.com

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W styczniu br. Zalando prowadziło testy rozwiązania tzw. „In home delivery”, które umożliwiłoby dostawcy dostarczenie naszej przesyłki bezpośrednio do mieszkania, nawet gdy nas tam nie będzie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W przymierzalniach Top Secret w centrum handlowym Posnania, firma Signify zainstalowała innowacyjne oświetlenie Philips PerfectScene. Dzięki zamontowaniu tam specjalnego panelu sterującego, światło można dostosować w zależności od potrzeb i przeznaczenia wybieranego stroju.

PS3

W centrum handlowym Blue City w Warszawie można skorzystać z interaktywnych przymierzalni bazujących na inteligentnych lustrach, które rozpoznają wniesione ubrania do przymierzalni, podpowiadają dodatki oraz umożliwiają dokonania szybkiej płatności, bez czekania w kolejce.