TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Interaktywne oświetlenie Philips, dzięki któremu sprawdzisz, jak Twój strój wygląda w świetle dziennym i wieczorowym

Interaktywne oświetlenie Philips, dzięki któremu sprawdzisz, jak Twój strój wygląda w świetle dziennym i wieczorowym
W przymierzalniach Top Secret w centrum handlowym Posnania, firma Signify zainstalowała innowacyjne oświetlenie Philips PerfectScene. Dzięki zamontowaniu tam specjalnego panelu sterującego, światło można dostosować w zależności od potrzeb i przeznaczenia wybieranego stroju.
O autorze
1 min czytania 2019-03-11

Większość naszych decyzji zakupowych podejmowanych jest w przymierzalniach, a te niestety często nie są dobrze oświetlone. Światło górne, instalowane zazwyczaj w przebieralniach, oświetla przede wszystkim czubek głowy, rozświetlając włosy, a rzucając cień pod oczy oraz na sylwetkę. Taka forma instalacji utrudnia klientom obiektywną ocenę stylizacji i podkreśla mankamenty figury lub cery.

Z pomocą przychodzi interaktywne oświetlenie marki Philips, zainstalowane w Top Secret w centrum handlowym Posnania. Znajduje się ono wzdłuż lustra, dzięki czemu cała sylwetka oświetlona jest równomiernie, pozwalając na dokładne przyjrzenie się sobie i wybranemu strojowi. Odpowiednie światło oddaje prawdziwe kolory tkaniny, a także uwypukla jej fakturę oraz detale zdobień i wykończenia.

Co więcej, oświetlenie Philips wyposażone jest w specjalny panel sterujący, umożliwiający wybranie jednego z trzech ustawień świetlnych – światło dziennie, światło domowe lub światło wieczorowe. Po wybraniu odpowiedniej opcji, temperatura oraz natężenie oświetlenia dostosowują się automatycznie w celu uzyskania optymalnego wrażenia. Dzięki temu rozwiązaniu kupujący mają pewność, że przymierzalnia odzwierciedla realne warunki, w jakich będą noszone kupowane ubrania – czy to na spacerze, w pracy, czy na kolacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Już teraz nie trzeba wychodzić kilka razy z przymierzalni po inny rozmiar ubrania czy pasujący dodatek. W salonie Nike w Galerii Wroclavia możemy znaleźć interaktywne lustro, które pozwala wchodzić w interakcje z klientami.

PS2

W centrum handlowym Blue City w Warszawie można skorzystać z interaktywnych przymierzalni bazujących na inteligentnych lustrach, które rozpoznają wniesione ubrania do przymierzalni, podpowiadają dodatki oraz umożliwiają dokonania szybkiej płatności, bez czekania w kolejce.

PS3

30 sierpnia 2018 roku w Posnanii eobuwie.pl otworzyło kolejny sklep w przełomowym formacie. Marka zaproponowała klientom poznańskiego centrum handlowego nowatorski sposób kupowania butów. Zamiast oglądać towar na półkach, mogą zamawiać produkty na sklepowych tabletach lub własnych urządzeniach mobilnych.