Większość naszych decyzji zakupowych podejmowanych jest w przymierzalniach, a te niestety często nie są dobrze oświetlone. Światło górne, instalowane zazwyczaj w przebieralniach, oświetla przede wszystkim czubek głowy, rozświetlając włosy, a rzucając cień pod oczy oraz na sylwetkę. Taka forma instalacji utrudnia klientom obiektywną ocenę stylizacji i podkreśla mankamenty figury lub cery.
Z pomocą przychodzi interaktywne oświetlenie marki Philips, zainstalowane w Top Secret w centrum handlowym Posnania. Znajduje się ono wzdłuż lustra, dzięki czemu cała sylwetka oświetlona jest równomiernie, pozwalając na dokładne przyjrzenie się sobie i wybranemu strojowi. Odpowiednie światło oddaje prawdziwe kolory tkaniny, a także uwypukla jej fakturę oraz detale zdobień i wykończenia.
Zobacz również
Co więcej, oświetlenie Philips wyposażone jest w specjalny panel sterujący, umożliwiający wybranie jednego z trzech ustawień świetlnych – światło dziennie, światło domowe lub światło wieczorowe. Po wybraniu odpowiedniej opcji, temperatura oraz natężenie oświetlenia dostosowują się automatycznie w celu uzyskania optymalnego wrażenia. Dzięki temu rozwiązaniu kupujący mają pewność, że przymierzalnia odzwierciedla realne warunki, w jakich będą noszone kupowane ubrania – czy to na spacerze, w pracy, czy na kolacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Już teraz nie trzeba wychodzić kilka razy z przymierzalni po inny rozmiar ubrania czy pasujący dodatek. W salonie Nike w Galerii Wroclavia możemy znaleźć interaktywne lustro, które pozwala wchodzić w interakcje z klientami.
PS2
W centrum handlowym Blue City w Warszawie można skorzystać z interaktywnych przymierzalni bazujących na inteligentnych lustrach, które rozpoznają wniesione ubrania do przymierzalni, podpowiadają dodatki oraz umożliwiają dokonania szybkiej płatności, bez czekania w kolejce.
PS3
30 sierpnia 2018 roku w Posnanii eobuwie.pl otworzyło kolejny sklep w przełomowym formacie. Marka zaproponowała klientom poznańskiego centrum handlowego nowatorski sposób kupowania butów. Zamiast oglądać towar na półkach, mogą zamawiać produkty na sklepowych tabletach lub własnych urządzeniach mobilnych.