Agencja HOLO Events współpracuje z Brown-Forman Polska już od 7 lat, podczas których realizowała projekty dla marek z portfolio firmy, w tym dla Jack Daniel’s. Do tych ostatnich należą: cykl aktywacji w lokalach pod hasłem „Make it count” i „Reprezentuj siebie”, design letnich stref do lokali gastronomicznych dla Jack Daniel’s Tennessee Apple oraz event Wheels On Barrel, nominowany w konkursie MP Power Awards 2023 w kategorii Strefa marki.
Zobacz również
Tym razem agencja zmierzyła się z zadaniem przygotowania projektu strefy oraz koncepcji aktywacyjnych, które wyróżnią markę na festiwalowej arenie, a jednocześnie podkreślą jej odważny charakter i utrwalą ideę „Reprezentuj siebie”. Celem było nie tylko wprowadzenie Zetek w świat Jacka, ale też zainteresowanie starszej grupy docelowej, która od lat pozostaje mu wierna. Dzięki znajomości marki oraz śmiałym, wychodzącym poza schematy pomysłom, przygotowana oferta spełniła wszystkie wymagania Klienta i pokazała, że przed nami lato pełne emocji w rytmie Jacka. Do zadań przetargowych należała także rekomendacja festiwali muzycznych realizujących określone cele strategiczne i biznesowe.
– Do przygotowania oferty podeszliśmy strategicznie, by stworzyć strefę, w której zarówno Gen Z jak i Milenialsi poczują się dobrze. Wykorzystaliśmy potencjał festiwali muzycznych do budowania niezapomnianych relacji z marką – zarówno z młodszymi konsumentami, wchodzącymi w świat Jacka, jak i tymi, dla których jest to prawdziwy love brand. Kierując się ideą „Reprezentuj siebie” postawiliśmy na emocje, dobrą zabawę i zaskakujące rozwiązania. Sami nie możemy się doczekać realizacji tego projektu! – mówi Agata Pietruch, Account Director.
– Do tego przetargu startowaliśmy z wielką nadzieją, przydzielając do niego najlepszych w swoim fachu, wyjadaczy festiwalowych, takich jak Jacek Żerdziński – Event Team Head. Dla nas bardzo ważne jest także to, że cały projekt, od pomysłu po jego produkcję, jesteśmy w stanie kompleksowo zrealizować w HOLO Group – dodaje Łukasz Krolski, Managing Partner w HOLO Group.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Strefa Jacka zawita na największych muzycznych festiwalach, gdzie zachęci konsumentów do dobrej zabawy oraz odważnego reprezentowania siebie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
HOLO Events wyróżnia się wszechstronnym podejściem do realizacji eventów, obejmującym strategię, ideę kreatywną, design, produkcję, pełną obsługę oraz logistykę. Dzięki współpracy z pozostałymi spółkami z HOLO Group – Picture Perfect, Iskry Digital i Warren’s – oferuje kompleksowe rozwiązania, które przekształcają każde wydarzenie w niezapomniane doświadczenie.
Zdjęcia: HOLO Group