– Pozycja, którą zaczynamy zajmować na rynku interaktywnym wymaga od nas wzięcia odpowiedzialności za jego rozwój. Mam na myśli zarówno kwestie związane z edukacją jak i regulacją tego rynku. Wiele z podejmowanych inicjatyw chcielibyśmy realizować w ramach IAB, bo to organizacja, która ma podobne cele. Wierzymy, że razem będziemy działać szybciej i lepiej – powiedział Tomasz Glinka, Partner w Hotchili.
Hotchili to agencja interaktywna o unikalnych kompetencjach w obszarze mediów społecznościowych. W ciągu ostatniego roku przygotowała ponad 80 gier i aplikacji dla takich marek jak Adidas, Castrol, Garnier czy Danone. W realizowanych dla swoich klientów projektach coraz częściej łączy social media z innymi działaniami marketingowymi, dlatego coraz bardziej poszerza swoje kompetencje związane z projektowaniem serwisów, planowaniem kampanii internetowych oraz tworzeniem aplikacji na urządzenia mobilne.