…po raz kolejny zaskakuje wyczuciem trendów i inteligentnym dowcipem.
House AW17 traktuje modę i zakupy z przymrużeniem oka. Najnowsza kolekcja to mieszanka trendów i must-have’ów w najlepszym wydaniu. Jesienny kobiecy outfit według House powinien być warstwowy – stylizacje inspirują do łączenia delikatnych, romantycznych sukienek ozdobionych falbaniastymi rękawami z punkowymi ramoneskami
Zobacz również
i mocnymi rockowymi akcesoriami. Dla mężczyzn House przygotował swobodny sportowy look, ale w nowoczesnej, miejskiej odsłonie. Obowiązkowym elementem w jesiennej szafie jest jeans – katany, koszule, spodnie. W tym sezonie modny chłopak może pozwolić sobie na denimowy total look i uzupełnić go wełnianą czapką typu beanie oraz modnymi skórzanymi traperami. Dla trendy dziewczyn House przygotował oversizowe jeansowe kurtki z przetarciami, haftami i patchami, które doskonale komponują się ze spódnicami mini i spodniami typu mama jeans.
Kolekcji towarzyszy kampania składająca się z trzech pełnych humoru i pozytywnej energii filmów, które w kreatywny sposób pokazują zalety shoppingu online i jednocześnie promują najnowszą kolekcję. Do każdego z filmów Kuba Dąbrowski stworzył po 4 zdjęcia, które w dowcipny sposób prezentują cechy sklepu housebrand.com. Pierwsze hasło „Before anyone else” żartobliwie pokazuje, że zakupy w e-sklepie to najszybsza droga, by być blisko najświeższych trendów i ciekawych, inspirujących lookbooków, dostępnych tylko na stronie housebrand.com. „All eyes on you”, drugi film z serii, prezentuje historię dziewczyny, dla której moda jest najważniejsza, a jej trendowe stylizacje pochodzą z limitowanych kolekcji dostępnych tylko na www.housebrand.com. Natomiast trzeci film „Easier than life” pokazuje (oczywiście z przymrużeniem oka), że nic nie jest takie proste jak zakupy na housebrand.com, a już na pewno nie codzienne życiowe perypetie.
Za realizację wszystkich trzech kampanijnych filmów House odpowiadają Krzysztof Kosz, Kuba Bujas oraz Kacper Fertacz, operator znany między innymi ze zdjęć do filmów „Ostatnia rodzina” czy „Hardkor Disko”. Oryginalną muzykę do klipów skomponował specjalnie dla House Zeppy Zepp, DJ i producent współpracujący z Taco Hemingwayem, Flirtini i Julią Wieniawą.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania AW17 jest wielowymiarowa i uniwersalna. Jej dużym atutem jest połączenie digitalu i świata offline’owego poprzez współpracę z influencerami i ciekawą kolaborację z marką Sprite, w której można zdobyć ubrania z najnowszej kolekcji marki House ze zniżką -30% na dowolnie wybrany produkt. Zasady są bardzo proste – wystarczy kupić dwie butelki Sprite i wymienić kody na rabat w ramach akcji „Mega nagrody za dwa kody”, szczegóły na www.woah.com. Akcji towarzyszy duża kampania mediowa – m.in. spot telewizyjny i kinowy oraz wsparcie najważniejszych polskich blogerów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Najnowsza propozycja House stylistycznie kontynuuje estetykę reklamową zaczętą w nagrodzonej mieczem KTR kampanii House SS17 zaskakując innowacyjnym spojrzeniem na zakupy online.
Filmy
Before anyone else
Easier than life
All eyes on you
CREDITS
Fotograf: Kuba Dąbrowski
Kreacja i Reżyseria: Krzysztof Kosz i Kuba Bujas
Operator: Kacper Fertacz
Muzyka: Zeppy Zepp
MUA i Włosy: Gosia Sulima/ AF Photo
Modele: Agnieszka Lauterbach/ New Age Models, Kasia Czyż/Rebel, Wiktor Dziurlikowski/ United for Models, Robert Szadkowski/ Rebel
Stylizacje i nadzór produkcyjny: Marketing House
Agencja: LAF Artist Management