…pokazują problemy nastolatków „pierwszego świata”.
„Before anyone else”, „All eyes on you” oraz „Easier than life” pokazują, że w życiu nic nie jest tak proste, jak zakupy przez internet na stronie housebran, bo dzięki temu nikt nie oderwie od nas wzroku i ciągle będziemy na bieżąco z nowymi trendami!
Zobacz również
Działania kampanii skupiają się na digitalu – spoty zobaczymy na YouTube, Facebooku i Instagramie, a także w prasie. Całość dopełnia współpraca z blogosferą.
Za realizację filmów promocyjnych odpowiadają Krzysztof Kosz, Kuba Bujas oraz Kacper Fertacz.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka House przez wiele lat przygląda się z uśmiechem młodym ludziom i docenia ich za to, jacy są. Jej najnowsza kreacja pokazuje humorystyczne i nowatorskie podejście do życia. Prezentuje ciekawą ideę kreatywną, która zaskakuje scenariuszem. Opowiada historię, która ma mocny insight i jasny przekaz codzienności młodego pokolenia.
PS2
Świat mody został zdominowany przez modelki o idealnych kształtach. Często zapominamy, że sesje i reklamy poddawane są obróbką graficznym, co powoduje, że zdarza nam się zapomnieć, jak wygląda naturalne kobiece ciało. Zobaczcie kampanie Glossier, w której promuje się prawdziwe kobiece kształty. Więcej → tutaj.