Podczas konferencji HUAWEI eco – CONNECT CEE & NORDIC 2017, która odbędzie się w dniach 30-31 maja w Pałacu Žofín w Pradze, firma połączy siły z globalnymi partnerami, aby wspólnie odkryć drogę do cyfrowej transformacji.
Huawei w ramach HUAWEI eco – CONNECT CEE & NORDIC 2017 zaprasza partnerów biznesowych, klientów, branżowych ekspertów, a także przedstawicieli sektora rządowego z całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii do wspólnej wymiany doświadczeń oraz poglądów na temat transformacji cyfrowej. Podczas dwudniowej konferencji ponad 20 ekspertów podzieli się spostrzeżeniami na temat strategii i najlepszych praktyk z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) w sześciu obszarach: Smart City, ISP, Internet of Things (IoT), cloud computingu i technologii SDN, edukacji oraz Smart Grid. Huawei zaprezentuje też nowe produkty oraz strategię firmy na kolejny rok. Uzupełnieniem całości będzie wystawa najnowszych rozwiązań Huawei z obszaru Smart City oraz Safe City.
Zobacz również
– Szeroko zakrojona współpraca z partnerami, pozwala naszym klientom osiągać sukcesy w dziedzinie cyfrowej transformacji. Celem naszych działań jest stworzenie otwartego, innowacyjnego i bezpiecznego ekosystemu dla technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Wsłuchując się w głos otoczenia przy okazji takich wydarzeń jak HUAWEI eco – CONNECT CEE & NORDIC 2017 jesteśmy w stanie lepiej zrozumieć zachodzącą transformację, a co za tym idzie stworzyć rozwiązania, które spełniają potrzeby różnych branż oraz wspomagają ich dalszy rozwój – mówi Tian Hua, Dyrektor Rozwiązań i Produktów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.
Ponad jedna trzecia firm z listy Fortune 500 wybrała Huawei na swojego partnera w zakresie cyfrowej transformacji, zaś 40% z nich znajduje się w pierwszej setce najlepszych światowych spółek. Huawei korzysta z zalet i doświadczeń wszystkich swoich partnerów w celu stworzenia symbiotycznej oraz żywej społeczności działającej we wspólnym interesie, jakim jest wejście w erę cyfrową. W tym celu m.in. wdraża również globalną strategię „Platforma + Ekosystem” opartą o inwestycje w badania i rozwój, w które firma inwestuje 14 proc. swojego rocznego dochodu.
Więcej informacji na temat HUAWEI eco – CONNECT CEE & NORDIC 2017 oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie internetowej.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing