Huawei pod skrzydłami agencji Socializer

Agencja Socializer SA zwyciężyła w przetargu na przeprowadzenie kampanii zasięgowej dla marki Huawei Device Polska w mediach społecznościowych.
O autorze
0 min czytania 2012-09-04

Socializer będzie odpowiedzialny za komunikację na fan page’u, tworzenie angażujących aplikacji konkursowych oraz zakup mediów.

Umowa została podpisana na 3 miesiące.

W sierpniu Socializer przygotował dla Huawei w ramach osobnego przetargu grę, w której można było wcielić się w siatkarza i zostać najlepiej blokującym turnieju. W ciągu 16 dni dzięki aplikacji i kampanii reklamowej stronę polubiło ponad 10 tys. osób a zwycięzca, który zablokował najwięcej piłek, otrzymał telefon Huawei Ascend G300. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj