Huawei Watch GT 3 – wydajna bateria i design klasy premium
Mocne strony Huawei Watch GT 3 to długi czas pracy oraz szereg innowacyjnych funkcji, między innymi monitorowanie zdrowia i aktywności fizycznej. Bateria w Watch GT 3 działa nawet do 2 tygodni na jednym ładowaniu, a zaledwie 10 minut bezprzewodowego ładowania pozwala na doładowanie baterii do 20%. Tarcza Huawei Watch GT 3, tak jak tarcze pozostałych smartwatchy z serii, pokryta jest wysokiej jakości szkłem i ma zakrzywione krawędzie. Dzięki zastosowaniu nanopowłoki ochronnej, wyświetlacz jest odporny na zarysowania i ślady odcisków palców. Smartwatch będzie dostępny w dwóch wariantach: 46 mm (Active, Classic i Elite) oraz 42 mm (Active i Elite).
Huawei Watch GT 3 obsługuje aż 100 trybów sportowych, w tym 19 profesjonalnych dyscyplin, 12 rodzajów aktywności na świeżym powietrzu oraz 7 treningów halowych. Urządzenie rejestruje kluczowe dane takie jak czas trwania treningu, spalone kalorie, tętno, postęp ćwiczeń czy czas regeneracji. Urządzenie obsługuje także ulepszoną technologię TruSeen 4.5 z całodobowym monitorowaniem pulsu oraz natlenienia krwi SpO2, a także możliwość mierzenia poziomu stresu i jakości snu. Watch GT 3 został wyposażony w aż osiem sensorów, dzięki którym użytkownik otrzymuje jeszcze dokładniejszy pomiar tętna w porównaniu do poprzedniej generacji urządzenia.
Zobacz również
Nowy smartwatch Huawei przynosi również nowy wygląd interfejsu wyświetlacza – menu aplikacji oparte jest na motywie szachownicy, dzięki czemu odczytywanie informacji jest proste i wygodne. Urządzenie wyposażone jest również w obrotową koronkę, która pozwala na jego szybką i wygodną obsługę.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Huawei FreeBuds Lipstick – bezprzewodowe słuchawki z eleganckim etui w kształcie szminki
Słuchawki FreeBuds Lipstick to stylowa edycja słuchawek dousznych łącząca w sobie luksusowy design z technologią zapewniającą dźwięk najwyższej jakości. Urządzenie zostało wyposażone w wyjątkowe etui w kształcie szminki, wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej z błyszczącym wykończeniem. Wewnątrz etui znajdują się eleganckie słuchawki douszne w czerwonym kolorze. FreeBuds Lipstick są kompatybilne ze smartfonami różnych marek, działających w oparciu o system Android lub iOS.
Wyniki biznesowe Huawei i siła marki
Obok premierowych urządzeń, Derek Yu, prezes Huawei CBG na Europę Środkowo-Wschodnią, Skandynawię i Kanadę, przedstawił w Wiedniu najnowsze wyniki biznesowe firmy i informacje o sile marki Huawei. Od stycznia do października tego roku Huawei wygenerował przychody w wysokości 320,4 miliardów juanów, przy marży zysku netto wynoszącej 9,8% i przychodach z działalności konsumenckiej sięgających 135,7 miliardów juanów.
– Oczekujemy, że ten rok zamkniemy dobrym wynikiem finansowym, podobnie jak zeszły. Nieustannie rozwijamy nasze produkty, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów. Z myślą o nich otwieramy nowe sklepy, wczoraj otworzyliśmy flagowy salon marki w Wiedniu. Rozbudowujemy też sieć dystrybucji naszych produktów – liczba sklepów, w których jesteśmy obecni w skali świata, to prawie 60 tysięcy – powiedział Derek Yu.
Huawei poinformował również o skali inwestycji w badania i rozwój swoich produktów i usług, które w ciągu dziesięciu lat przekroczyły łączną sumę 720 milionów juanów. Firma awansowała również w rankingu największych przedsiębiorstw Fortune 500 o pięć punktów w stosunku do 2020 roku i zajmuje obecnie 44. miejsce. W tym roku Huawei znalazł się też na liście dziesięciu najlepszych pracodawców na świecie według magazynu Forbes, zajmując obecnie 8. miejsce.