Huawei wyróżnia twórców najlepszych aplikacji i motywów w AppGallery. HMS Editor’s Choice Awards 2021 przyznane

Huawei wyłonił zwycięzców konkursu HMS Editor’s Choice Awards 2021, wybierając najlepsze aplikacje, gry i motywy dostępne w AppGallery. W gronie zwycięskich aplikacji znalazły się m.in. Too Good To Go w kategorii ekologicznej i adidas Running app by Runtastic wspierająca zdrowie.
O autorze
1 min czytania 2021-12-15

Jury wyróżniło aplikacje w jeszcze trzech kategoriach: iTranslate Translator & Dictionary (kategoria Rozwój Osobisty), nawigacja TomTom GO (Wygoda) i myTuner Radio & Podcasts (Rozrywka). Wśród gier uznanych za najlepsze znalazły się: World of Tanks Blitz, Homescapes, Guardians of Cloudia, State of Survival i Top Eleven 2022. Kapituła konkursowa wyróżniła też 10 twórców motywów. W tym roku to JoJoesArt, butterfly-effected GmbH, Robert Bürger, Alexander Rinas, Biatec/VIENNA STUDIOS/Dominus, Saint On, SBA17, Mikich_blaz, styles4you i Milos Fedak.

Zwycięzcy konkursu HMS Editors’ Choice Awards 2021 są wybierani przez zespoły ekspertów Huawei z całej Europy, które na co dzień pracują nad rozwojem ekosystemu usług mobilnych Huawei, w tym nad rozwijaniem sklepu AppGallery, który w tej chwili oferuje użytkownikom na całym świecie dostęp do ponad 173 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS.

Komentując wyniki konkursu, dr Jaime Gonzalo, wiceprezes Huawei Mobile Services Europe, powiedział:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Naszą uwagę przyciągają aplikacje, które przekładają się na lepszą jakość życia – poprzez wsparcie dla inicjatyw ekologicznych, pomoc w monitorowaniu stanu zdrowia i kondycji fizycznej, czy popularyzację projektów artystycznych. Ogromne gratulacje dla wszystkich zwycięzców!

W 2021 roku liczba użytkowników AppGallery w Europie wzrosła aż o 35%, w porównaniu do wyników z poprzedniego roku, osiągając oszałamiającą liczbę 43,5 miliona miesięcznych aktywnych użytkowników. Korzystający z urządzeń Huawei zyskali także dostęp do motywów autorstwa ponad 1000 projektantów – do wyboru jest ponad 50 000 lokalnie zaprojektowanych motywów i tapet. Ponadto, z myślą o użytkownikach smartwatchy Huawei w Europie powstało ponad 20 000 motywów tarcz zegarka, aby zapewnić prawdziwie spersonalizowane doświadczenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Najlepiej oceniane aplikacje i motywy w HMS można znaleźć na stronie: appgallery.huawei.com/Featured.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się