Agencja reklamowa AGENCY & CO oraz duńska marka Bianco rozpoczęły kampanię „Hate is so 2018”, w której to humanoid, przetwarzająca miliony informacji dziennie, opisuje największy trend 2018 roku… nienawiść! Kampania robi wrażenie!
PS
Zobacz również
Jesteśmy społeczeństwem, które codziennie spędza kilka godzin przed monitorem, który w jakiś sposób zabezpiecza nas przed falą nieprzyjemnych reakcji innych. Czy wirtualne obrażanie boli mniej niż takie doświadczone na ulicy? Czy tak chętnie i z łatwością bylibyśmy w stanie obrazić innych przechodniów? „In real life” to eksperyment społeczny, który przenosi wulgaryzmy z sieci na chodniki wielkich miast.
PS2
Na pewno nie raz spotkaliście się z sytuacją, w której ktoś pada ofiarą przemocy ze strony rówieśników, czy to w szkole, czy w Internecie. Prześladowanie jest problemem trudnym, ale istnieje proste rozwiązanie, dzięki któremu możesz komuś pomóc, reaguj!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing