Agencja hyperCREW odpowiada za całość przygotowań i realizacji z wyjątkiem zakupu mediów, czyli za strategię, pomysł kreatywny, oraz egzekucję w Internecie, prasie oraz innych kanałach komunikacji. Budżet został przyznany agencji po wygraniu przez nią przetargu na ten projekt.
Kampania, zaplanowana na kilka miesięcy, ma za zadanie wsparcie świadomości i wizerunku nowych, innowacyjnych odkurzaczy tej marki, które osiągają wysoką skuteczność przy niskim poborze energii, a dzięki wielu swoim zaawansowanym funkcjom znacząco poprawiają także komfort sprzątania. Koncept kreatywny opiera się na porównaniach silnych odkurzaczy marki Bosch z równie silnymi tygrysami, stąd hasła wykorzystywane w kampanii (obok claimu głównego) to np. „Tygrysy Bosch”, „Tygrys wśród odkurzaczy”, „Wyjątkowo sprawne i skuteczne na swoim terytorium” itp.
Zobacz również
Osią akcji są działania w Internecie. Na potrzeby kampanii przygotowany został konkurs, szeroko zakrojona odsłonowa kampania wizerunkowa i specjalna strona www dedykowana odkurzaczom (www.odkurzacze-Bosch.pl), która jest jednocześnie landing page dla prowadzonych działań reklamowych (które obejmują m.in. serwisy lifestyle’owe, porównywarki cenowe i portale społecznościowe). W ramach konkursu „Twój udomowiony tygrys”, uczestnicy będą mogli wziąć udział w quizie zawierającym ciekawostki dotyczące tygrysów, w zabawny sposób nawiązujące do cech odkurzaczy marki Bosch. Wszyscy, którzy odpowiedzą dodatkowo na pytanie otwarte będą mogli zdobywać nagrody, w postaci odkurzaczy marki Bosch. Konkurs potrwa do połowy lipca.
Poza kampanią w Internecie, szczególny nacisk położony został na działania w punktach sprzedaży (specjalne ekspozytory, podstawki, naklejki, ulotki) oraz kampanię prasową. Ta ostatnia obejmie magazyny kobiece, wnętrzarskie i poradnikowe, m.in. Claudia, Dobre Rady, Cztery Kąty, Moje Mieszkanie, Wysokie Obcasy Extra, Przyjaciółka, Tina, Świat Kobiety, M jak Mieszkanie.
Jest to drugi projekt agencji hyperCrew dla marki Bosch, wcześniej – jesienią ub.r. – agencja przygotowała projekt wizerunkowo-edukacyjny dedykowany suszarkom do ubrań marki Bosch, a w szczególności nowoczesnym suszarkom z pompą ciepła.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing