Jednym z elementów akcji jest konkurs na ambasadorów produktu, a osią działań – platforma edukacyjna.
Jest to pierwszy projekt HyperCrew dla marki Bosch, przygotowany po wygranym przez agencję we wrześniu przetargu tej marki.
Zobacz również
– Agencja HyperCrew zwyciężyła w przetargu Bosch, proponując rozwiązania najlepiej dostosowane do potrzeb klientów tej marki, podobnie jak nieco wcześniej w przetargu marki Siemens na projekt „Kuchnia ze Smakiem”. Działania edukacyjne mające budować wśród polskich konsumentów świadomość stosunkowo „młodej” kategorii produktowej jaką są suszarki do ubrań, to dla nas bardzo ważny projekt, jedna z głównych akcji promocyjnych marki Bosch w 2014 roku – mówi Anna Drozdowska, Head of Brand Communication w BSH (Bosch Siemens Sprzęt Gospodarstwa Domowego).
Zadaniem agencji HyperCrew było stworzenie serwisu dedykowanego produktom Bosch i całej kategorii, a w szczególności nowoczesnym suszarkom z pompą ciepła, który pełni rolę landing page dla całej kampanii, oraz jego prowadzenie i promocja. Kampania obejmie display, social media i mailingi. Wykorzystywane w kampanii hasła i formy reklamowe mają na celu zainteresowanie konsumentów tematyką suszarek do ubrań i ich charakterystycznymi cechami, oraz zachęcenie do odwiedzin serwisu edukacyjnego. Media na potrzeby kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Insignia.
Kampanii towarzyszy konkurs, który wyłoni 10 najlepszych ambasadorów produktu. Będą oni m.in. testować suszarki do ubrań i dzielić się swoimi wrażeniami z ich użytkowania. Będą też mieli za zadanie nagrać klip wideo prezentujący benefity korzystania z takiego urządzenia. Autor najciekawszego zdaniem jury wideo otrzyma 8 tys. zł, autor najpopularniejszego filmiku otrzyma 5 tys. zł.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Akcja potrwa do końca roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing