hyperCREW wygrała przetarg na budżet działań social mediowych marki Zelmer

Agencja hyperCREW wygrała przetarg na budżet działań social mediowych marki Zelmer i zajmie się komunikacją tego brandu w Facebooku oraz innych serwisach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2016-03-31

Przetarg został rozstrzygnięty w lutym,  umowa obowiązywać będzie do końca roku. Jednym z pierwszych działań agencji hyperCREW było przygotowanie teaserów związanych z nową kampanią marki Zelmer (były to m.in. artykuły w serwisie aszdziennik.pl) oraz zintegrowanie w jeden centralny fanpage – facebook.com/zelmerpolska – trzech działających dotychczas w Facebooku profili Zelmera (zaDOMowieni, EcoGotowanie i Gładki Przejazd). W ten sposób w jednym miejscu wszystkie idee komunikacyjne marki zostały zebrane pod jednym, obowiązującym od początku marca hasłem komunikacyjnym Zelmera: “Chcieć to móc”. 

Wraz z początkiem marca marka Zelmer rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową „Zelmer. Chcieć to móc”, w której przekonuje konsumentów do skupiania się na realizacji własnych potrzeb. Aktywności skupiają się wokół odkurzaczy i sprzętów kuchennych.

Nowa strategia komunikacji ukierunkowana jest na konsumentów, którzy dobrze znają produkty marki Zelmer, a także na osoby młode pomiędzy 25 a 35 rokiem życia, które chcą wyposażyć swoje mieszkania.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Ideą zintegrowanego profilu marki w Facebooku jest pokazywanie w jaki sposób można ułatwić sobie życie w domu i w kuchni, co oczywiście najlepiej wychodzi przy użyciu produktów Zelmera. Wynika to wprost z tegorocznego hasła marki “Chcieć to móc”, które ma pomóc wszystkim w przełamywaniu trudności wynikających z przeświadczenia, że coś jest dla nas niemożliwe, czegoś nie potrafimy zrobić, nie chcemy, nie umiemy i jest to dla nas zbyt trudne – mówi Maciej Szafrański, Account Executive z agencji hyperCREW. 

Prowadzone przez agencję hyperCREW kompleksowe działania social mediowe obejmą w najbliższym czasie również komunikację w kanałach innych niż Facebook. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej na: www.zelmer.pl/chciectomoc

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się