Przetarg został rozstrzygnięty w lutym, umowa obowiązywać będzie do końca roku. Jednym z pierwszych działań agencji hyperCREW było przygotowanie teaserów związanych z nową kampanią marki Zelmer (były to m.in. artykuły w serwisie aszdziennik.pl) oraz zintegrowanie w jeden centralny fanpage – facebook.com/zelmerpolska – trzech działających dotychczas w Facebooku profili Zelmera (zaDOMowieni, EcoGotowanie i Gładki Przejazd). W ten sposób w jednym miejscu wszystkie idee komunikacyjne marki zostały zebrane pod jednym, obowiązującym od początku marca hasłem komunikacyjnym Zelmera: “Chcieć to móc”.
Zobacz również
Wraz z początkiem marca marka Zelmer rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową „Zelmer. Chcieć to móc”, w której przekonuje konsumentów do skupiania się na realizacji własnych potrzeb. Aktywności skupiają się wokół odkurzaczy i sprzętów kuchennych.
Nowa strategia komunikacji ukierunkowana jest na konsumentów, którzy dobrze znają produkty marki Zelmer, a także na osoby młode pomiędzy 25 a 35 rokiem życia, które chcą wyposażyć swoje mieszkania.
– Ideą zintegrowanego profilu marki w Facebooku jest pokazywanie w jaki sposób można ułatwić sobie życie w domu i w kuchni, co oczywiście najlepiej wychodzi przy użyciu produktów Zelmera. Wynika to wprost z tegorocznego hasła marki “Chcieć to móc”, które ma pomóc wszystkim w przełamywaniu trudności wynikających z przeświadczenia, że coś jest dla nas niemożliwe, czegoś nie potrafimy zrobić, nie chcemy, nie umiemy i jest to dla nas zbyt trudne – mówi Maciej Szafrański, Account Executive z agencji hyperCREW.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Prowadzone przez agencję hyperCREW kompleksowe działania social mediowe obejmą w najbliższym czasie również komunikację w kanałach innych niż Facebook.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej na: www.zelmer.pl/chciectomoc