– Postawiliśmy w tym projekcie na hyperCREW przede wszystkim ze względu na merytoryczne pomysły, jakie nam przedstawiła agencja, ale także dlatego, że wcześniej mieliśmy już okazję przekonać się o jej kreatywności, solidności i terminowości – mówi Aneta Polak p.o. kierownik biura promocji UW.
Sklep dostępny będzie pod adresem z poziomu strony internetowej uczelni oraz oficjalnego profilu UW na Facebooku. Dostępne w nim będą pamiątki uniwersyteckie obrandowane logo uczelni, m.in. odzież, kalendarze, pióra, długopisy, krawaty etc.
Zobacz również
Wiosną bieżącego roku, także po wygranym przetargu, agencja hyperCREW pracowała nad projektem stworzenia przy Uniwersytecie Warszawskim (przy wsparciu finansowym ze strony Google) nowej interdyscyplinarnej jednostki badawczej DELab (Digital Economy Lab). DELab ma z założenia łączyć badania naukowe z aplikacjami ich wyników w praktyce administracji publicznej, przedsiębiorstw, a także organizacji pozarządowych.
hyperCREW była odpowiedzialna m.in. za stworzenie całościowej identyfikacji wizualnej i „księgi marki” dla DeLab, przygotowała także elementy wizualizacji w siedzibie tej jednostki badawczej.
hyperCREW to agencja strategiczno-kreatywna specjalizująca się w obszarze nowych mediów. Od ponad 8 lat realizuje projekty digital dla czołowych marek polskich i światowych. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Bosch, Coty, Da Grasso, Grupa Żywiec, Lee, Pizza Hut, Siemens, Wrangler, XL Energy Drink, Zelmer.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
hyperCREW wraz z agencją Great Open House tworzą grupę komunikacyjną wyspecjalizowaną w obsłudze projektów łączących obszary online i offline. Great Open House to agencja marketingu zintegrowanego 360°, specjalizująca się w marketingu bezpośrednim i pełnej obsłudze BTL.
Słuchaj podcastu NowyMarketing