hyperCREW wygrywa przetarg UW na sklep internetowy

Agencja hyperCREW wygrała przetarg Uniwersytetu Warszawskiego na przygotowanie sklepu internetowego uczelni. To kolejny projekt hyperCREW dla UW. W tym roku agencja miała już okazję współpracować z uczelnią – po wygranym przetargu przygotowywała identyfikację wizualną i księgę marki dla DELab.
O autorze
1 min czytania 2014-11-21

– Postawiliśmy w tym projekcie na hyperCREW przede wszystkim ze względu na merytoryczne pomysły, jakie nam przedstawiła agencja, ale także dlatego, że wcześniej mieliśmy już okazję przekonać się o jej kreatywności, solidności i terminowości – mówi Aneta Polak p.o. kierownik biura promocji UW.

Sklep dostępny będzie pod adresem z poziomu strony internetowej uczelni oraz oficjalnego profilu UW na Facebooku. Dostępne w nim będą pamiątki uniwersyteckie obrandowane logo uczelni, m.in. odzież, kalendarze, pióra, długopisy, krawaty etc.

Wiosną bieżącego roku, także po wygranym przetargu, agencja hyperCREW pracowała nad projektem stworzenia przy Uniwersytecie Warszawskim (przy wsparciu finansowym ze strony Google) nowej interdyscyplinarnej jednostki badawczej DELab (Digital Economy Lab). DELab ma z założenia łączyć badania naukowe z aplikacjami ich wyników w praktyce administracji publicznej, przedsiębiorstw, a także organizacji pozarządowych.

hyperCREW była odpowiedzialna m.in. za stworzenie całościowej identyfikacji wizualnej i „księgi marki” dla DeLab, przygotowała także elementy wizualizacji w siedzibie tej jednostki badawczej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

hyperCREW to agencja strategiczno-kreatywna specjalizująca się w obszarze nowych mediów. Od ponad 8 lat realizuje projekty digital dla czołowych marek polskich i światowych. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Bosch, Coty, Da Grasso, Grupa Żywiec, Lee, Pizza Hut, Siemens, Wrangler, XL Energy Drink, Zelmer.

hyperCREW wraz z agencją Great Open House tworzą grupę komunikacyjną wyspecjalizowaną w obsłudze projektów łączących obszary online i offline. Great Open House to agencja marketingu zintegrowanego 360°, specjalizująca się w marketingu bezpośrednim i pełnej obsłudze BTL.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się