TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Hypermedia – linked by Isobar wzmacnia obszar CRM

Hypermedia – hub technologiczny wchodzący w skład Isobar Poland Group podpisał umowę o współpracy z bpm’online, amerykańskim dostawcą rozwiązań z zakresu Customer Relationship Management (CRM) oraz Business Process Management (BPM).
O autorze
1 min czytania 2017-10-31

Celem zawartej umowy jest oferowanie klientom kompleksowych wdrożeń z zakresu CRM ze szczególnym uwzględnieniem całego spektrum procesów marketingowych, analizy danych oraz zagadnień związanych z obsługą klienta.

– „Wspólna oferta to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy liczą obecnie nie tylko na sprawne wdrożenia nowego systemu informatycznego, ale także na wsparcie w zakresie biznesowego wykorzystania posiadanej technologii. Połączenie całego wachlarza usług reklamowo-marketingowych Grupy Dentsu Aegis Network Polska, w ramach której działa Hypermedia, z możliwościami platformy CRM od bpm’online zapewni rozwiązania, na których nasi Klienci będą mogli budować swoją przewagę konkurencyjną” – podkreśla zalety nowej oferty Agnieszka Jaworska, Business Consulting Unit Director w Hypermedia – linked by Isobar.

– „Cieszymy się, że to właśnie spółka Hypermedia – linked by Isobar została naszym partnerem strategicznym. Razem będziemy mogli zapewnić naszym klientom kompleksową i efektywną obsługę w świecie, w którym pozyskiwanie i właściwa analiza danych decydują o tempie rozwoju biznesu.” – dodaje Alex Donchuk, Global Channel Director w bpm’online.

Obecnie rola systemów CRM stale zyskuje na znaczeniu. Firmy są coraz bardziej świadome, że oprócz wdrożenia systemu typu Customer Relationship Management należy pracować nad strategią komunikacji z klientami. Kluczowe staje się w tym zakresie właściwie rozpoznanie potrzeb, a także dostosowanie form komunikacji oraz dialogu do profilu i aktualnych potrzeb konsumenta.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wiele firm rozważa wdrożenie lub doskonalenie posiadanych już rozwiązań. Eksperci z Hypermedia – linked by Isobar przygotowali rozwiązanie – CRM Maturity Model pozwalające firmom zdiagnozować etap rozwoju w tym zakresie. Na stronie www.crmmaturitymodel.pl każda firma może sprawdzić poziom rozwoju swojej organizacji w obszarze CRM oraz skontaktować się z ekspertem, by omówić wyniki badania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing