Specjalny blok pojawi się w tym samym czasie na antenach nadawców zrzeszonych w projekcie I Love Radio, a więc w 164 rozgłośniach ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych. Spoty reklamowe usłyszmy w porannych pasmach stacji, pomiędzy godziną 8:00 a 8:30. Przekaz reklamowy dotrze do ponad 7,5 mln słuchaczy*.
Każda firma może wesprzeć akcję; stacje radiowe rozpoczęły sprzedaż czasów reklamowych. Koszt 30-sekundowego spotu wyemitowanego na wszystkich antenach wynosi 20 tys. zł. + VAT. Łącznie nadanych zostanie 6 półminutowych reklam. W zeszłym roku w akcji wzięli: 50style.pl, Media Expert, Motgum, Tesco, T-mobile oraz Toyota.
Zobacz również
Aby kupić spot w tegorocznym Bloku Charytatywnym wystarczy skontaktować się z przedstawicielem handlowym dowolnej z pięciu grup radiowych organizujących akcję.
W 2017 r. pierwszy raz w historii rynku reklamowego konkurujący ze sobą najwięksi nadawcy radiowi zjednoczyli się we wspólnej akcji. Dzięki emisji Charytatywnego Bloku Reklamowego zebrano kwotę 120 tys. złotych.
Całkowity dochód przeznaczony został na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch i integrować je ze środowiskiem, aby w przyszłości mogły funkcjonować na równi ze słyszącymi. Dzięki środkom uruchomiony został programu rehabilitacji dzieci z wadą słuchu po przeszczepach implantów słuchowych. Odbył się także turnus rehabilitacyjny w Mrzeżynie, w którym wzięło udział kilkadziesiąt dzieci.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W tym roku także dochód z bloku reklamowego przekazany zostanie na rzecz Stowarzyszenia. Więcej o nim na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Blok Charytatywny będzie jednym z elementów obchodów Polskiego Dnia Radia. Na antenach usłyszymy specjalne wydania audycji poświęconych radiu, konkursy i liczne zabawy ze słuchaczami.