Świętowanie 50. urodzin Big Maca nabiera rozpędu. Dzięki dostępnemu na fanpage’u McDonald’s chatbotowi, użytkownik będzie miał wyjątkową możliwość porozmawiania z samym brand hero marki. Kultowy Big Mac odpowie na pytania dotyczące swojej historii, uraczy rozmówców smakowitymi anegdotami na swój temat, a także zachęci do dalszej urodzinowej zabawy.
Wzorowana na kultowym tetrisie gra pozwoli natomiast sprawdzić swój refleks, a także wiedzę na temat składników obchodzącego jubileusz burgera. Zadaniem użytkownika będzie ułożenie 4 Big Maców, oczywiście w odpowiedniej kolejności niezmiennych składników. W ramach gry prowadzony będzie także ranking z wynikami użytkowników.
Zobacz również
Na fanów Big Maca czeka jeszcze jedna wyjątkowa atrakcja – maska, za pomocą której każdy będzie mógł na chwilę zamienić się w Big Maca! Efekt dostępny będzie z poziomu relacji na Facebooku. Zdjęcie będzie można udostępnić, wysłać znajomym lub po prostu je zapisać. Maskę komunikacyjnie wesprą również wybrani influencerzy.
W ramach 50. Urodzin Big Maca od 7 czerwca we wybranych restauracjach McDonald’s można również spróbować limitowanych burgerów Mac Jr oraz Grand Big Mac, a 11 czerwca ruszyła urodzinowa loteria „Loteria 50 lat Big Mac”, która potrwa do 17 lipca. Do wygrania m.in. samochody Toyota Yaris i inne cenne nagrody, takie jak: telewizory Samsung, smartfony Huawei, vouchery na wakacje o wartości 10 000 zł, głośniki Sony, a także oryginalne gadżety z logiem Big Maca – plecaki i skarpety.
Koncepcję działań digitalowych przygotowała dla McDonald’s agencja 24/7Communication.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing