Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

IAB Camp: rozwiń swój biznes, poznaj influencerów

19-20 maja odbędzie się 3. edycja wyjątkowego wydarzenia dla branży internetowej – IAB Interactive Training Camp. W tym roku to merytoryczno-networkingowe spotkanie będzie skoncentrowane na najnowszych trendach i możliwościach e-marketingu, stąd gośćmi Campa będą nie tylko najlepsi eksperci...
O autorze
1 min czytania 2016-04-29

…z branży digitalowej, ale także jedni z najbardziej znanych polskich Youtuberów.

Na uczestników wyjazdu (pracowników domów mediowych, agencji, sieci reklamowych, marketerów itp.) czekać będzie:

  • siedem prelekcji o najnowszych trendach w digitalu od najlepszych ekspertów z branży internetowej (Agora, Deloitte Digital, GoldenSubmarine, Grupa Wirtualna Polska, Freshmail, LifeTube, ZenithOptimedia Group)
  • panel dyskusyjny o współpracy z influencerami, który poprowadzi Artur Roguski, autor serwisu poświęconego social mediom whysosocial.pl. Panelistami będą jedni z najpopularniejszych polskich Youtuberów:
    – Cyber Marian (Cyber Marian)
    – Rafał Masny (Abstrachuje.TV)
    – Karol Paciorek (Kto Wie Ten Wie)
    – Adam Wiejak (Poszukiwacz)
    – Jacek Gadzinowski (Jack Gadovsky)
  • networking: zabawy teambuildingowe, możliwość poznania partnerów biznesowych w nieformalnej atmosferze
  • integracja: warsztaty kulinarne, wieczorna impreza – po prostu dobra zabawa w interaktywnym gronie!

IAB Camp to połączenie merytorycznego spotkania o trendach w digitalu oraz platformy networkingowej, która sprzyja integracji branży, lepszemu poznaniu partnerów biznesowych oraz wymianie kontaktów i doświadczeń. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 19-20 maja w Hotelu Ossa**** Congress & Spa w Rawie Mazowieckiej.

Więcej informacji o wyjeździe można znaleźć pod linkiem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerami IAB Camp są: Deloitte Digital, Epic Makers, Freshmail, Gazeta.pl, GoldenSubmarine. Grupa Wirtualna Polska, ISTV Media, LifeTube, Performics (ZenithOptimedia Group).

Słuchaj podcastu NowyMarketing