Odsetek internautów, którzy deklarują kupowanie online ustabilizował się i wynosi obecnie 77%, przy czym znacząco więcej osób dokonuje zakupów na stronach polskich (75%) niż zagranicznych (32%) – wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2022”, który ukazał się już po raz dziesiąty.
Raport do pobrania TUTAJ.
Zobacz również
Podczas najbliższego IAB ExpertPanel omówione zostaną wyniki Raportu w gronie przedstawicieli firm tworzących publikację, jak i marek współtworzących polski rynek e-commerce. W panelu udział wezmą m.in.:
- Marcin Niemczyk, PBI
- Rafał Wasyluk, Head of EMEA Commerce CoE, VMLY&R, Szef Grupy Robocze E-commerce przy IAB Polska
- Piotr Stanoch Dyrektor Performance & Big Data, Grupa Wirtualna Polska
- reprezentant Gemius
- przedstawiciel InPost
- przedstawiciel ING Bank Śląski
Wydarzenie odbędzie się 20 października, w godz. 12:00-14:30 live, na platformie LiveWebinar. Udział jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja pod linkiem: TUTAJ.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Partner technologiczny wydarzenia: LiveWebinar.
Słuchaj podcastu NowyMarketing