Podczas konferencji IAB HowTo DAYS, która odbędzie się 20-22 kwietnia 2021 r. eksperci branżowi wezmą pod lupę zmiany, które dokonały się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w trzech obszarach: SEM, e-retail i gaming. Przyjrzymy się jakie działania musiały ulec modyfikacji w związku z pandemią COVID-19, na jakie rozwiązania postawiły firmy oraz czy wystarczająco szybko i efektywnie nauczyliśmy się je wykorzystywać w codziennej pracy? Wydarzenie odbędzie się w formie online, a każdy dzień poświęcony będzie oddzielnemu obszarowi.
Dzień I: IAB HowTo SEM
20 kwietnia 2021 r.
Podczas pierwszego dnia konferencji IAB HowTo DAYS prelekcje wygłoszą eksperci z branży SEO, SEM, content marketingu i analityki internetowej.
Zobacz również
– W efekcie pandemii wydatki na SEM dynamicznie rosną i notują rekordowy udział w torcie reklamowym. Zwiększony popyt online w wielu przypadkach wymusił transformację biznesową firm, a zwiększone zainteresowanie zakupami online napędza rynek reklamy w wyszukiwarkach, które są wiodącym źródłem poszukiwania informacji o produktach i usługach. Zaprezentujemy w jaki sposób firmy wykorzystują digitalizację oraz rozwiązania i narzędzia marketingu w wyszukiwarkach do osiągania swoich celów biznesowych – tłumaczy Sebastian Suma, szef Grupy Roboczej SEM przy IAB Polska, CEO Sempai.
Podczas wydarzenia:
- Dowiesz się jakie strategie i taktyki przyjęły polskie firmy w obliczu przyspieszonej digitalizacji biznesu oraz jakie innowacje w obszarze SEO/SEM zaproponowały agencje.
- Zobaczysz jak strategicznie i kreatywnie podejść do kampanii SEO i content marketingu w obliczu dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych.
- Poznasz od podszewki kluczową nowość SEO w 2020 roku – Core Web Vitals.
- Nauczysz się jak wykorzystywać niestandardowe metody i narzędzia analityczne, żeby jeszcze lepiej zrozumieć efektywność sprzedażową kanałów marketingowych.
Dzień II: IAB HowTo E-RETAIL Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
21 kwietnia 2021 r.
Podczas drugiego dnia konferencji IAB HowTo DAYS omówione zostaną zagadnienia z obszaru retail w kontekście zmian zachowań konsumenckich wywołanych pandemią COVID-19.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– W tym roku konferencja IAB HowTo E-RETAIL koncentruje się na dynamicznych zmianach obszaru retail w związku z pandemią COVID-19. Pokażemy czym klient retailowy różni się od e-commercowego i jak obecnie obszary online-mobile-offline przenikają i uzupełniają się nawzajem. Polecam to wydarzenie wszystkim przedstawicielom branży retail i FMCG, którzy interesują się najnowszymi trendami oraz chcą dowiedzieć się jak docierać do klientów zarówno tych tradycyjnych, jak i e-retailowych – mówi Krzysztof Łuczak, Head of Retail Grupy Blix, członek Grupy Roboczej Mobile przy IAB Polska.
Podczas wydarzenia:
- Dowiesz się czy klient kupujący online różni się od tego, który kupuje w sklepach stacjonarnych i w jaki sposób do nich docierać z komunikacją.
- Zobaczysz premierę kolejnej edycji unikatowego raportu 2021 FMCG Brands We Shop by Blix/Kantar, który pokazuje jakie marki uwielbiają Polacy i po które chętnie sięgają w sklepach.
- Poznasz jak zmienił się retail i zachowania konsumenckie w czasach pandemii.
- Nauczysz się czym są kampanie Drive-to-Store i jak wykorzystuje je e-retail.
Dzień III: IAB HowTo GAMING
22 kwietnia 2021 r.
Trzeci dzień konferencji IAB HowTo DAYS poświęcony będzie gamingowi, który można uznać za jedną z wygranych branż pandemii – nie tylko umocnił swoją pozycję, ale również wykazuje tendencję zwyżkową praktycznie we wszystkich aspektach. Ideą konferencji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat gaming marketingu w oparciu o mocne case study prelegentów biorących udział w konferencji.
– Ogromnie się cieszę i mam zaszczyt zaprosić na kolejną konferencję IAB HowTo GAMING organizowaną przez IAB Polska. Gaming i esport można uznać jako jedne z wygranych branż pandemii, które wykazały się ogromną elastycznością i akomodacją do nowej rzeczywistości. Stały się też istotnym passion pointem, który wypełnił lukę po innych rozrywkach – dużo bardziej ograniczonych pandemią. Intensywny wzrost zainteresowania esportem zauważalny jest zarówno wśród marek, które chcą być w tym obszarze teraz obecne i swoje aktywacje kierują właśnie do tej grupy, jak i wśród fanów tej dziedziny – mówi Justyna Oracz, head of communications, Fantasyexpo, Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport.
Podczas wydarzenia:
- Dowiesz się w jaki sposób efektywnie komunikować marki poprzez gaming oraz jak gaming wchodzi do mainstreamu.
- Zobaczysz najciekawsze case studies, w których pokażemy, jak praktycznie można wdrażać gaming do swoich strategii marketingowych.
- Poznasz potencjał esportu i gamingu oraz trendy, jakie je kształtują i rozwijają.
- Nauczysz się jak skutecznie łączyć marki z gamingiem i mieć uznanie społeczności dla tych działań.
Konferencja IAB HowTo DAYS organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.
Cennik:
Bilet na 1 wydarzenie dla 1 osoby:
- dla firm niezrzeszonych: 350 zł netto
- dla firm członkowskich IAB Polska: 250 zł netto
Bilet na 2 wydarzenia dla 1 osoby:
- dla firm niezrzeszonych: 500 zł netto
- dla firm członkowskich IAB Polska: 400 zł netto
Bilet na 3 wydarzenia dla 1 osoby:
- dla firm niezrzeszonych: 650 zł netto
- dla firm członkowskich IAB Polska: 550 zł netto
Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat -50 zł netto.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w konferencji.
Patroni medialni: NowyMarketing, Gazeta.pl, Marketer Plus, Marketing przy kawie, My Company, Wirtualna Polska
Współpraca: Havas Media Group, Newspoint
Więcej informacji znajduje się na stronie howto.iab.org.pl/days/