W czasach dynamicznych cyfrowych zmian i rozwoju nowych technologii istnieje ogromny potencjał dla łączenia aktywności PR z marketingiem online. Podczas konferencji „IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji” najlepsi branżowi eksperci opowiedzą między innymi jak zbudować strategię komunikacji wykorzystując narzędzia digitalowe, jak współpracować z twórcami internetowymi i dziennikarzami oraz jak cyfrowa rewolucja wpłynęła na public relations. Wydarzenie odbędzie się 10 lutego 2021 r. w formie online.
– O tym, że liczba otaczających nas informacji przekracza możliwości percepcji mówi się już wiele. Wkroczyliśmy w czas digital PR, który przy pomocy innowacyjnych narzędzi skupia się na maksymalizacji efektywności i zaangażowania konkretnych grup interesariuszy. Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci będą dyskutować na temat możliwości połączenia świata digital PR-u, tradycyjnego dziennikarstwa i social media. I przede wszystkim, jak komunikować w nowej, pandemicznej rzeczywistości. – mówi Paweł Modzelewski, 247Communication, szef Grupy Roboczej PR działającej w strukturach IAB Polska.
Podczas wydarzenia:
Zobacz również
- Nauczysz się w jaki sposób wykorzystywać narzędzia analityczne marketingu online do ułatwiania Twojej bieżącej pracy i maksymalizowania działań media relations.
- Zobaczysz najciekawsze case studies, w których pokażemy jak w praktyce można osiągnąć efekt synergii w łączeniu działań interactive i public relations.
- Poznasz potencjał związany z wykorzystywaniem nowoczesnych rozwiązań online w zarządzaniu komunikacją wewnętrzną.
- Dowiesz się jak efektywnie wykorzystywać monitoring sieci, zarówno w bieżącej komunikacji z klientami, jak i w zarządzaniu kryzysowym.
Konferencja IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji jest kierowana do:
- marketerów i specjalistów komunikacji, którzy chcą dowiedzieć się, jak funkcjonować w erze earned media,
- pracowników biur prasowych, chętnych dowiedzenia się czym jest współczesna komunikacja,
- PR managerów, którzy chcą się dowiedzieć w jaki sposób łączyć klasyczne działania public relations z aktywnościami marketingu online,
- osób zajmujących się komunikacją korporacyjną, którzy chcą dowiedzieć się w jaki sposób cyfrowy świat może pomagać w zarządzaniu reputacją.
Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Sabina Figarska i Joanna Dunin-Kęplicz, Solski Communications; Paweł Modzelewski i Milena Zacharzewska, 247Communication; Michał Górecki; Kamil Badura i Joanna Berlińska, Lightscape; Iwona Gielecińska, Up&More; Agata Staniszewska, Agora; Mateusz Krogulec, DDOB; Justyna Oracz i Kamil Górecki, Fantasyexpo; Robert Stalmach i Michał Dziadura, Newspoint; Maciej Wernicki, realme.
Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Patroni medialni: NowyMarketing, Marketer Plus, Marketing przy kawie, My Company, naTemat, PR Manager, Wirtualna Polska
Współpraca: Havas Media Group, Newspoint
Więcej informacji znajduje się na stronie howto.iab.org.pl/pr-2021/