Jak metaverse zmienia podejście do obecności reklamodawców w digitalu? Jak wiele wspólnego mają użytkownicy metaverse z graczami? Jak wykorzystać te podobieństwa w działaniach marketingowych? Czy esport jest gotowy na sponsoring sportowy? Jak prowadzić działania ze streamerami i influencerami gamingowymi? O tym, i wielu innych zagadnieniach, opowiedzą najlpsi branżowi eksperci podczas konferencji IAB HowTo: Join the Game. Kolejna edycja wydarzenia obowiązkowego dla wszystkich zainteresowanych profesjonalnym wykorzystaniem e-sportu i gamingu już 14 września w ESPORT SPOT w warszawskiej Elektrowni Powiśle.
Ideą tegorocznej konferencji jest przedstawienie spektrum możliwości działań marketingowych w obszarze gamingu i esportu, które pojawiły się w post pandemicznej rzeczywistości. Eksperci przybliżą również tematykę metaverse, która od lat obecna jest w obszarze gier, lecz do tej pory jej potencjał nie był mocno eksploatowany. Gaming daje wiele możliwości interakcji z grupą graczy, która pod względem demograficznym jest mocno zróżnicowana, a odpowiednio dobrane narzędzia pozwalają na bardzo precyzyjne jej targetowanie. Ponadto na tegorocznym spotkaniu pojawią się wystąpienia związane z influencerami gamingowymi, zostaną zaprezentowane też narzędzia i mechanizmy sterujące esportem i gamingiem.
Zobacz również
Podczas wydarzenia:
Dowiesz się, dlaczego na influencerów gamingowych powinno patrzeć się szerzej i wykorzystywać ich potencjał w budowaniu komunikacji marek oraz czym jest influencer whitelisting.
Zobaczysz, że koncepcja metaverse od lat jest obecna w grach wideo, a jego użytkownicy mają wiele wspólnego z graczami. Grupy te znacząco się pokrywają, a wynikający z tego potencjał można wykorzystać w działaniach marketingowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Poznasz możliwości, jakie daje sponsoring podczas wydarzeń w obszarze gamingu i esportu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nauczysz się, jak skutecznie łączyć marki z gamingiem oraz gaming z markami tak, by spotkało się to z pozytywnym odbiorem społeczności.
Szalenie cieszę się, że kolejna edycja gamingowego IAB HowTo odbędzie się już we wrześniu. Ten pasjonujący świat nieustannie się zmienia i transformuje. Dzięki temu, cały czas podsuwa zarówno agencjom specjalizującym się w gamingu, jak i marketerom, ogromne spektrum możliwości i narzędzi, by wykorzystywać go do crossowania marek. Najbliższa gamingowa edycja IAB HowTo, to kolejne już wydarzenie o tej tematyce, a prelegenci wciąż mają wiele do przekazania. Jestem przekonana, że tegoroczna konferencja będzie ciekawa zarówno dla weteranów, jak i dla osób, które wejście w gaming mają dopiero przed sobą – mówi Justyna Oracz, WE!RE FANTASY, szefowa Grupy Roboczej IAB Gry i Esport.
Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się, między innymi: Karolina Bąkowska, GoldenSubmarine; Justyna Oracz, WE!RE FANTASY; Tomasz Przeździecki, _game changer; Jakub Kozłowski, WE!RE FANTASY; Piotr Bombol, Gameset; Karolina Diakowska, GAM3RS X; Kamil Górecki, Fantasyexpo; Rafał Karwowski, Wavemaker; Konrad Szerszeński, Wavemaker; Marcin Klimczak, MediaCom Warszawa; Jarosław Śmietana, ESPORT SPOT; Jacek Jankowski, Wirtualna Polska Media; Patryk Stec, Sport.pl, Agora; Jakub Mihilewicz, Reprise; Paweł Modzelewski, HT NFT Gallery; Xawery Konarski, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy.
Wydarzenie adresowane jest w szczególności do marketerów, specjalistów komunikacji, brand managerów, którzy szukają sposobu komunikacji ich marek poprzez gaming. Do udziału organizatorzy zapraszają także pasjonatów gamingu i esportu oraz osoby, które chcą lepiej poznać ten fascynujący świat.
Wydarzenie organizowane jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.
Sponsor konferencji: ESPORT SPOT. Patroni medialni: Wirtualna Polska, Nowy Marketing, gazeta.pl, Marketing przy kawie. Współpraca: Newspoint, Havas Media Group.
Więcej informacji: howto.iab.org.pl/gaming-2022/.