Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego. Do udziału w nim zatem dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie inżynierskie lub podyplomowe zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 1 stycznia 2017 do 12 sierpnia 2022. Przesłane prace ocenia jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy i eksperci DIMAQ.
Nagrodami w konkursie są:
Zobacz również
- podyplomowe studia Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej za najlepszą pracę magisterską;
- uczestnictwo w szkoleniu Akademia DIMAQ Professional w formie online wraz z egzaminem DIMAQ za najlepszą pracę podyplomową;
- uczestnictwo w szkoleniu Akademia DIMAQ Basic w formie online wraz z egzaminem DIMAQ za najlepszą pracę inżynierską lub licencjacką.
Ponadto uczestnicy, których prace podyplomowe, magisterskie, licencjackie i inżynierskie zostaną wyróżnione w Konkursie otrzymają możliwość odbycia płatnych praktyk zawodowych u jednego z Partnerów Konkursu.
Harmonogram konkursu:
- do 12.08.2022 – zgłaszanie prac
- 15.08.2022 – 16.09.2022 – I etap – wybór 15 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)
- 19.09.2022 – 30.09.2022 – II etap – ocena prac dyplomowych wyłonionych w I etapie Konkursu
- 05.10.2022 – ogłoszenie wyników
Szczegółowe informacje, regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne na stronie dimaquni.com
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego na stronie: dimaquni.com/zgloszenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Program Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy znajduje się na stronie: marketing-internetowy.edu.pl.
Program Akademii DIMAQ Professional znajduje się na stronie: dimaq.pl/akademia-dimaq/4-dniowa-akademia-dimaq-professional.
Program Akademii DIMAQ Basic znajduje się na stronie: dimaq.pl/akademia-dimaq/4-dniowa-akademia-dimaq-basic.
Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa.
Patroni medialni: dlaStudenta.pl, NowyMarketing, studentnews.pl, Rocket Jobs.