Mieszkańcy Chicago i odwiedzający miasto turyści mogli, w drodze na tamtejszą paradę z okazji Święta Dziękczynienia, natknąć się wielki balon w kształcie psa, który „utknął” między dwoma budynkami. To nie przypadek, a element outdoorowej kampanii marki karmy dla psów IAMS™. Jej celem jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na rosnący problem nadwagi i związanych z nią problemów zdrowotnych wśród zwierząt domowych.
Zobacz również
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez portal PetObesityPrevention.org, aż 59% amerykańskich psów ma nadwagę lub wręcz jest otyła, a ich opiekunowie nie są tego świadomi. Aby temu zaradzić, IAMS™ postanowiła edukować Amerykanów w zakresie psiego zdrowia i ich dobrego samopoczucia.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Olbrzymi balon był kluczowym, jednak niejedynym elementem kampanii marki. Po zeskanowaniu kodów QR, które pojawiły się w dzielnicy Loop, przechodnie mogli trafić do miejsca pod nazwą IAMS Healthy Weight Dog Hub, w którym poznawali historię psa Waylona: od otyłości zagrażającej jego życiu i zdrowiu, aż do właściwego trybu życia. Specjaliści z ramienia producentów karmy doradzali też opiekunom psów w tematach związanych z ćwiczeniami i smakołykami, kalkulatorem wielkości porcji pomagającym w kontrolowaniu ilości jedzenia, oraz użyciem narzędzia IAMS Weight Assessment pozwalającym określić, czy pies ma zdrową wagę i oceniając jego stan ciała.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: YouTube