– Jesteśmy podekscytowani integracją z jednym z liderów w Polsce. Pomoże nam to zaznaczyć naszą obecność na tym ważnym rynku – mówi Alan Small, Senior Business Development Manager w Wish.
– Wish to potęga jeżeli chodzi o sprzedaż cross-border. Firma stawia bardzo mocno na to, by sprzedawca dostarczał produkty zarówno lokalnie jak i globalnie. Obecność sklepu internetowego na Wish pomoże naszym sprzedawcom w dotarciu do klientów międzynarodowych – tłumaczy Paweł Fornalski, CEO IAI.
Klienci IdoSell, którzy skorzystają z integracji z Wish, zyskają szereg narzędzi, które pomagają zoptymalizować ich doświadczenie. W tym wskaźniki wydajności, zarządzanie zapasami, wsparcie logistyczne, reklamę i komunikację z klientami. Mogą również skorzystać z promocyjnej stawki przez pierwsze 3 miesiące.
Wish został założony w 2010 roku przez urodzonego w Polsce Piotra Szulczewskiego i w ciągu ostatniej dekady urósł do rangi jednej z największych globalnych platform e-commerce. Wish łączy technologię i możliwości data science z innowacyjnym podejściem do zakupów, które jest oparte o odkrywanie produktów na urządzeniach mobilnych (co tworzy zabawne i rozrywkowe doświadczenie zakupowe). Obecnie Wish łączy miliony konsumentów w ponad 100 krajach z ponad pół milionem sprzedawców na całym świecie.
IdoSell to najbardziej dochodowa platforma sklepowa w Polsce. W ciągu ostatniego roku sprzedawcy, którzy korzystają z tego rozwiązania osiągnęli GMV na poziomie 12,5 mld zł. Spółka już od jakiegoś czasu stawia na rozwój sprzedaży międzynarodowej m.in. poprzez integracje z Frisbo, ApplePay czy też Amazon. Ambicją IdoSell jest także konsolidacja europejskiego rynku e-commerce. Pierwszy krok w tę stronę polska firma wykonała pod koniec lipca, kiedy to przejęła pakiet większościowy węgierskiego SaaS-u Shoprenter.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing