– Dla mnie reklama kreatywna, to taka która nie tylko ciekawie wygląda, ale przede wszystkim działa i wspiera osiąganie celów naszych Klientów. W pracy korzystam z 15-letniego doświadczenia w klasycznym marketingu oraz zrozumienie, umiejętności i fascynację nowoczesnymi technologiami. Z takim założeniem rozpoczynam pracę dla Chromatique – podkreśla Ievgen Vector, nowy Associate Creative Director agencji Chromatique.
Vector w swojej karierze współtworzył komunikację dla: Pepsi, McDonald’s, mBank, 3M, Mercedes-Benz, Henkel, Wrigley, Lay’s, Johnnie Walker, Toyota czy Kraft.
Zobacz również
Współtworzone przez niego kampanie były nagradzane na festiwalach Effie, Golden Hammer, Golden Drum, MIX Awards, ADC Awards, Ukrainian Design:the very best of, Kyiv International Advertising Festival, Kyiv International Social Ad Festival, Red Apple.
– Rozbudowujemy zespół i wzmacniamy kompetencje Agencji. To daje nam coraz większy potencjał w pracy dla obecnych i nowych Klientów. To jest możliwe tylko dzięki połączeniu możliwości jakie dają nowoczesne technologie i wyjątkowo myślący ludzie – podkreśla Julian Pęksa, creative director & CEO Chromatique.
Od 2019 roku Ievgen jako trener mówców TEDx uczestniczy w tworzeniu wydarzeń TEDxWarsaw oraz TEDxSGH.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Obecnie w Chromatique pracuje ponad 50 osób. Pod koniec 2022 roku na nowe stanowisko Director of Business Development agencja zatrudniła Jacka Barona, w lutym tego roku do agencji dołączyła Justyna Rusinowicz-Kordus, która objęła nowe stanowisko Client Service Directora. Agencja ma w swojej strukturze dom produkcyjny.
Słuchaj podcastu NowyMarketing