Igor Ruczyński ma ponad 15-letnie doświadczenie w marketingu cyfrowym.
Odpowiadał między innymi za prowadzenie projektów z obszaru tworzenia i wdrażania całościowych ścieżek komunikacji z osobami konsumenckimi oraz zwiększania efektywności działań marketingowych dla firm z regionu CEE. W ostatnich latach pełnił rolę Acquisition & Growth Managera w CCC i był odpowiedzialny za zwiększanie efektywności kosztowej działań marketingowych realizujących wzrost biznesu e-commerce w regionie CEE.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W dentsu będzie odpowiedzialny za tworzenie i sprzedaż oferty łączącej media, dane i technologię. Ważnym aspektem tej roli jest również budowanie ekspertyzy doradczej zwłaszcza w zakresie transformacji cyfrowej i tworzeniu zintegrowanych systemów biznesowych.
– Bardzo się cieszę, że Igor dołączył do nas – obszar jego doświadczenia jest jednym z kluczowych dla grupy. Jego rola jest istotnym elementem strategii rozwoju oferty dentsu, której celem jest wspieranie procesów związanych z badaniami, projektowaniem, przygotowaniem oraz komercjalizacją usług i produktów w obszarze zintegrowanych rozwiązań łączących media, dane i technologię. Dzięki szerokiej ekspertyzie i doświadczeniu w tych obszarach, Igor z pewnością doskonale odnajdzie się w tej roli – komentuje Karolina Adamowicz, Chief Solutions Officer w dentsu CEE.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing