Podczas konferencji III Kids & Family Marketing Day 2015 rozłożone zostaną na czynniki pierwsze kampanie znanych marek dziecięcych oraz familijnych. W planie przewidziane są symulacje, studia przypadków, benchmarking kampanii z innych firm wraz z analizą efektów sprzedażowych. Szczególna uwaga zostanie zwrócona na działania, które przy niskim budżecie marketingowym pozwalają skutecznie dotrzeć do małego odbiorcy i jego rodzica.
W programie m.in.:
Zobacz również
- ANALIZA ZACHOWAŃ DZIECI I MŁODZIEŻY – prezentacje i wnioski (Jak zabawa, kontakty z rówieśnikami i media wpływają na preferencje zakupowe dzieci? Jak przedszkolak i uczeń spędzają dzień? Jakie marki i produkty powodują ich zachwyt?)
- ANALIZA MEDIÓW, Z KTÓRYCH KORZYSTAJĄ DZIECI – jak Twoja marka powinna dostosować się do aktualnych trendów?
- ANALIZA ZWYCZAJÓW ZAKUPOWYCH RODZICÓW (Jak rodzice wybierają miejsce zakupu? Jak przedstawiać rodzicom zalety produktów dla dzieci?)
- FORMY MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO SKIEROWANEGO DO DZIECI I ICH RODZICÓW (Jak trafić z produktem do przedszkola oraz szkoły? Pomysły na dziecięce i młodzieżowe imprezy okolicznościowe. Prezentacja sprawdzonych form sponsoringu)
- JAK SPRAWIĆ, ABY DZIECKO POKOCHAŁO TWOJĄ MARKĘ, A RODZIC WYDAWAŁ NA NIĄ PIENIĄDZE (Jaki sformułować przekaz marketingowy, aby trafił zarówno do rodzica jak i do dziecka? Jak zbudować lojalność wobec marki?)
- ONLINE MARKETING – DOCIERAJ SKUTECZNIE DO DZIECI I MŁODZIEŻY JUŻ TERAZ (Jak trafić do dzieci i młodzieży w Internecie? Tablety, smartfony, smart TV – przykłady ich wykorzystania w marketingu dziecięcym).
Jeśli:
- Twoją grupą docelową są całe rodziny – od dzieci przez rodziców po seniorów i szukasz sprawdzonego sposobu na ich zaangażowanie w podejmowaniu decyzji zakupowych,
- zależy Ci, aby dzieci rekomendowały Twój produkt rodzicom i dziadkom,
- chcesz wiedzieć, które kanały marketingu docierają do dzieci i rodzin z największą skutecznością
- chcesz, aby Twoje działania wyróżniały się na tle działań konkurencji
- zamierzasz otworzyć się na marketing online, który coraz częściej ma wpływ na decyzje zakupowe dla całych rodzin
27 maja weź udział w III edycji najbardziej praktycznej konferencji w całości poświęconej marketingowi familijnemu.
Zobacz relację z II edycji Kids & Family Marketing Day:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing