IKEA nabija się z najnowszego komputera Mac Pro marki Apple

IKEA nabija się z najnowszego komputera Mac Pro marki Apple
IKEA, znana ze świetnego real time marketingu, i tym razem postanowiła w nietypowy sposób zareklamować swój produkt, korzystając z rozgłosu innej marki – zasugerowała, że najnowszy komputer Apple'a wygląda jak... tarka do warzyw.
O autorze
1 min czytania 2019-06-13

Na początku czerwca br. Apple zaprezentowało nowy komputer Mac Pro, o którym szybko zrobiło się głośno nie tylko za sprawą ceny (6 tys. dolarów), ale również przez to, jak wygląda. Otóż, wiele osób zauważyło, że urządzenie przypomina… tarkę do warzyw.

Nietypowy wygląd komputera postanowił też skomentować na swój sposób bułgarski oddział marki IKEA. Stworzył on bowiem reklamę przedstawiającą tarkę do warzyw brandu z krótkim dopiskiem „Designed for apples”.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Reklama marki IKEA po raz kolejny zdobyła duże uznanie wśród internautów i udowodniła, że z real time marketingiem brand radzi sobie świetnie.

zdjęcie: instagram.com/andreascarlsson90

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pod koniec 2018 roku firma Pantone ogłosiła, że kolorem na 2019 rok jest Living Coral, czyli odcień koralowy. Na odpowiedź marki IKEA nie trzeba było długo czekać.

PS2

W Madrycie animowany plan sklepu ze wskazówkami dla klientów, w Indiach dostawy elektrorikszami, w Polsce pytony, basen dla łososi i wybieg dla reniferów – IKEA od zawsze stara się dostosowywać swoją ofertę i komunikację do kraju, w którym je sprzedaje.

PS3

W dniu meczu Szwecja – Anglia w ćwierćfinale MŚ 2018 na okładce angielskiego dziennika The Times ukazał się wzorowany na instrukcji składania mebli marki IKEA przewodnik, jak pokonać przeciwnika.

PS4

W maju 2018 roku nasze skrzynki pękały w szwach w związku z wejściem w życie RODO. Zmiany w prawie stały się również pretekstem dla IKEA do stworzenia nowej reklamy, która pokazała, że marka dba o naszą prywatność od dawna.

PS5

IKEA w świetny sposób zareagowała też na zaślubiny księcia Harry’ego i księżnej Meghan.